پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

مکمل حرکت فوراور موو Forever Move
نظر مصرف کنندگان مکمل Forever move
اکتبر 31, 2020
مراقبت از پوست در سنین مختلف
مراقبت از پوست در سنین مختلف
نوامبر 15, 2020
نمایش همه
پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ ایران

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

با استفاده از محصولات پوستی کاملاً ارگانیک شرکت فوراور لیوینگ ایران می توانید پوستی زیبا و جوان داشته باشید. پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

سرم سفت کننده پوست Infinite Firming Serum

سرم سفت کننده پوست  Infinite by Forever firming serum با بیش از 15 عنصر مرطوب‌کننده پوست، جوانی و طراوت را به پوست شما هدیه می‌دهد

این کرم، با داشتنِ بیش از 15 عنصر مرطوب‌کننده، قدرت جذب بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود پوست، احساس رطوبت و صافی نماید. کرم احیا، دو دستاورد علمی جدید را با آلوئه ضد اکسیدان، انار، و یک ترکیب روغنی اسانس ضد پیری تلفیق کرده است تا خشکی پوست را برطرف کرده و جوانی را به پوست  بازگردانید.

این محصول باهدف ضد پیری تولیدشده و با پپتید اسیدآمینه بالینی (پپتیدها پروتئین‌های خیلی کوچک یا مینی پروتئین‌ها هستند. پروتئین‌ها مولکول‌های بزرگی هستند که از اتصال تعداد زیادی اسیدآمینه تشکیل‌شده‌اند. یک پروتئین می‌تواند از یک‌صد تا چندصدهزار اسیدآمینه تشکیل‌شده باشد. حال اگر تعداد این اسیدهای آمینه به چند عدد کاهش یاید، چیزی که باقی می‌ماند همان پپتید است) به اثبات رسیده است که روند طبیعی پوست را شبیه‌سازی می‌کند و ثبات و استحکام پوست را نیز افزایش می‌دهد. در کنار مواد طبیعی قدرتمند و آلوئه ورا، سرم سفت کننده، پوست را مرطوب ساخته و هم‌زمان لطافت، ثبات، استحکام و ضخامت پوست را افزایش داده و باعث جوان‌تر شدن آن می‌شود.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

با استفاده از infinite by Forever™firming serum  پیری را از پوست خودتان دور کنید

 

  • باعث کاهش خطوط و چین‌وچروک می‌شود
  • احساس کشش و استحکام به پوست می‌بخشد
  • از سنتز کلاژن سالم پشتیبانی کرده و به رنگ پوست را یکدست می‌کند
  • دارای ترکیبات پیشرفته‌ای است که به شکل بالینی هم آزمایش‌شده است
  • گیاهی است و مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد
  • فاقد گلوتن

با استفاده از این اکسیر جادویی، به پوست خودتان جان تازه‌ای بدهید

فرمول پیشرفته علمی infinite by Forever firming serum، قدرت آلوئه را از مزارع آلوئه خود با یک ماده آزمایش‌شده بالینی ، تری فلوئوراستیل تریپپتید-2 افزایش می‌دهد. در آزمایش‌های بالینی ، این ماده منفرد به‌طور قابل‌توجهی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و با پروگرین به‌عنوان یک پروتئین مضر که با افزایش سن افزایش می‌یابد و باعث ویرانی پوست می‌شود، مقابله می‌کند و با تقلید از فرآیندهای طبیعی پوست احساس سفتی پوست را بهبود می‌بخشد و باعث کاهش خطوط و چین‌وچروک پوست می‌شود.

اما ما در اینجا متوقف نشدیم. همراه با هیالورونات سدیم هیدرولیز ، یک ماده مرطوب‌کننده طبیعی ، برای حمایت از رطوبت و نرم‌کننده‌های پوست ، سرم سفت کننده به‌طور علمی فرموله شده است تا آلوئه به فواید مطلوب خود برای تسکین و صاف شدن پوست دست یابد.

عصاره مخمر به حمایت از سنتز کلاژن و دفاع طبیعی پوست کمک می‌کند تا ظاهر پوست ناهموار را کاهش دهد درحالی‌که پروتئین آب‌پنیر با افزایش صافی ، استحکام و ضخامت پوست باعث احیای پوست می‌شود.

فرمول این محصول حاصل زحمت دانشمندان  پوستی شرکت فوراور لیوینگ است که باقدرت طبیعت و پیشرفته‌ترین یافته‌های آزمایشگاهی تقویت می‌شود تا به شما کمک کند بهترین حالت را داشته باشید.

نحوه استفاده از  infinite by Forever firming serum

یک‌بار پمپ کنید و با حرکات ملایم روی کل صورت بکشید. برای داشتن بهترین نتیجه ، یک پمپ اضافی روی ناحیه گردن خود بمالید ، و به‌طرف چانه آن را حرکت دهید تا پوست جوان‌تر به نظر برسد. صبح و عصر بعد از پاک‌سازی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

کرم پاک‌کننده و مرطوب‌کننده پوست Infinite Hydrating Cleanser 

کرم پاک‌کننده و مرطوب‌کننده پوست Infinite Hydrating Cleanser با عصاره و آمینواسیدهای سیب و نارگیل پوست شما را زیبا و جوان می‌کند

این محصول دارای مواد مغذی و طبیعی مانند عصاره سیب، اسیدآمینه سیب و اسیدهای چرب نارگیل است که آب‌رسانی پوست را افزایش داده و گردوخاک و چربی را بدون خشک شدن پوست و به‌آرامی از بین می‌برد. این پاک‌کننده شیری و ملایم، حس پاکی، رطوبت و نرمی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد و بستری مستحکم برای روند ضد پیری به شما هدیه می‌دهد.

 

پاک‌کننده تسکین‌دهنده برای پوستی نرم و مرطوب.

 

  • پوست را بدون خشک‌کردن از آلودگی ، روغن و آرایش پاك می‌کند
  • فرمول ملایم و بدون سولفات
  • آب‌رسانی پوست را افزایش می‌دهد
  • گیاهی است و مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد
  • فاقد گلوتن

 

Infinite Hydrating Cleanser پاک‌کننده‌ای عالی و مرطوب‌کننده‌ای عطری است که از قدرت آلوئه ورا ، نارگیل و سیب را برای رفع گردوخاک ، روغن و آرایش استفاده می‌کند و باعث می‌شود رطوبت ظریفی برای پوست ایجاد شود و لطافت و آرامش را با مصرف آن روی پوست خودتان احساس می‌کنید. اعتقاد بر این است که درخت سیب اولین درختی است که توسط انسان کشت شده است. شیره‌ای که از میان این میوه ماندگار عبور می‌کند هزاران سال در برابر آسیب‌های محیطی مقاومت کرده و تغییر می‌کند. این محصول حاوی دو عنصر اصلی میوه سیب شامل عصاره سیب و اسیدهای آمینه سیب می‌باشد.

 

این پاک‌کننده ملایم ، مرطوب‌کننده و شیری ، از اسیدهای چرب نارگیل استفاده می‌کند تا چربی‌های نامناسب روی پوست شما را به حالت تعلیق درآورد ، بنابراین می‌توان آنها را با دقت و به‌آرامی از روی پوست شستشو داد – بدون اینکه احساس خشکی کند ، صورت را لمس کنید. از ویژگی‌های اصلی پوست جوان ، داشتن رطوبت و قدرت مناسب است . Infinite Hydrating Cleanser به‌عنوان یک پاک‌کننده و مرطوب‌کننده به عملکرد پوست شما برای مقابله با پیری و خشکی کمک می‌کند. مقادیر فراوان اسید لینولئیک و ویتامین E موجود در روغن دانه آفتابگردان ، از لیپیدهای پوست پشتیبانی کرده و به تجزیه آلودگی و بقایای مضر روی پوست شما کمک می‌کند.

 

نحوه استفاده از  infinite by Forever™ hydrating cleanser

با انگشتان خیس ، به‌آرامی با حرکات دورانی به سمت خط مو به سمت بالا و خارج ماساژ دهید. برای صاف و تمیز بودن پوست آن را بشویید و پوست را به‌آرامی با حوله خشک‌کنید. صبح و عصر برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

 

لطفاً توجه داشته باشید: توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر نوع محصول موضعی برای اولین بار ، کمی از آن را روی پوست دست خود تست نمایید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

مکمل زیبایی پوست Infinite Firming Complex  

مکمل زیبایی پوست Infinite Firming Complex با عصاره خربزه فرانسوی و کلاژن­های دریایی پوست شما را از عمق آن جوان می‌کند

 زیبایی، فراتر از ژرفای پوست است؛ درواقع زیبایی با تغذیه پوست آغاز می‌گردد. اولین مکمل زیبایی فوراور که مبتنی بر دو سری تحقیقات بالینی است، به شما در کنترل فرایندِ پیری کمک می‌نماید. ویژگی کمپلکس سفت کننده، آن است که این محصول، ترکیبی از کنستانتره‌ی خربزه‌ی فرانسوی، فیتوسرامیدها، و کلاژن دریایی برای پشتیبانی از آب‌رسانی به پوست، کاهش پیدا شدن چین‌وچروک‌های عمیق در ناحیه‌ی صورت، و افزایش انعطاف‌پذیری پوست است. بعلاوه، این محصول بسیار قدرتمند، حاوی ویتامین ث برای پشتیبانی از سیستم‌های مختلف داخلی، و سلامت کلی بدن و ظاهر پوست می‌باشد.

 

با Infinite Firming Complex  روند پیری را معکوس کنید

 

  • روند پیری پوست را متوقف و معکوس می‌نماید
  • ظاهر چین‌وچروک صورت را کاهش می‌دهد و باعث انعطاف‌پذیری و آب‌رسانی پوست می‌شود
  • به چندین سیستم بدن کمک می‌کند و از انرژی کلی پشتیبانی می‌کند
  • گیاهی است و مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد
  • فاقد گلوتن

 

زیبایی چیزی فراتر از پوست است – با تغذیه شروع می‌شود. مکمل زیبایی فوراور به شما کمک می‌کند تا روند پیری را کنترل کنید. دو قرص کوچک بدون پوشش که روزانه مصرف می‌شوند ، از چندین سیستم داخلی بدن و همچنین سلامت و ظاهر پوست شما پشتیبانی می‌کنند.

 

فیتوسرامیدهای ثبت‌شده از گندم اروپایی ، یک عنصر اصلی را که به‌طور طبیعی در پوست یافت می‌شود ، پر می‌کنند که نقش مهمی در عملکرد سد رطوبت برای حمایت از آب‌رسانی پوست و ضد پیری دارد.

مصرف خوراکی کلاژن نشان داده است که باعث کاهش عمق چین‌وچروک صورت و افزایش انعطاف‌پذیری و آب‌رسانی پوست می‌شود. سرانجام ، ویتامین C به کاهش خستگی و  همچنین در شکل‌گیری طبیعی کلاژن کمک می‌کند.

این زیبایی از رویکرد داخلی یک تحول انقلابی در ضد پیری است و همان چیزی است که سایر سیستم های ضد پیری آن را نادیده می‌گیرند. مصرف این محصول در کنار سایر محصولات پوستی شرکت فوراور لیوینگ به‌سلامتی و شادابی پوست شما کمک می‌کند.

 

نحوه استفاده از  Infinite Firming Complex

روزانه دو قرص میل کنید. برای بهترین نتیجه ، صبح مصرف کنید

 

ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask 

 با استفاده از  ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask قبل از خواب، در هنگام بیداری پوستی شفاف و زیبا خواهید داشت

این محصول معنای جدیدی برای”زیبایی خواب” است. به لحاظ علمی برای بهینه‌سازی و نحوه عملکرد پوست در شب، ماسک ژل جوان‌سازی با کنترل روغن و روشن شدن ظاهر پوست، تعادل را حفظ می‌کند. با استفاده از فواید گیاهان دارویی، عصاره میوه‌ها و مرطوب‌کننده ها، پوست به نظر روشن‌تر، جوان‌تر و متعادل‌تر به نظر می‌رسد.

 

 با Sonya Refining Gel Mask واقعاً زیبا بخوابید

  • رنگ پوست سالم را تقویت می‌کند
  • از نوسانات پوست پشتیبانی می‌کند
  • هنگام خواب پوست را تغذیه می‌کند
  • گیاهی است و مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد

ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا  با عصاره انبوهی از گیاهان ازجمله روغن دانه هویج ، روغن ریحان ، روغن گل آرتمیسیا پلانس و روغن سویا غنی‌شده است.

همان‌طور که ژل خنک به‌سرعت به پوست شما جذب می‌شود ، شما احساس مرطوب‌کنندگی ژل غنی‌شده و تثبیت‌شده آلوئه ورا و مرطوب کننده‌هایی مانند: عصاره میوه سیب ، عصاره گل شبدر را خواهید داشت که با درخشش جوانی پوست شما را نرم می‌کند. عصاره بامبو کره‌ای و ریشه شیرین‌بیان ، که بیش از 3000 سال استفاده‌شده است ، پشتیبانی آنتی‌اکسیدانی در این فرمول فراهم می‌کند. این ترکیب باکیفیت بالا و بدون ایجاد احساس پس از چربی ، پوست شما را مرطوب می‌کند.

 

نحوه استفاده از   Sonya Refining Gel Mask

قبل از خواب مقدار زیادی سخاوتمندانه را روی کل صورت خود بمالید. بگذارید یک‌شب بماند. صبح برای شادابی پوست صورت کاملاً شستشو دهید. حداقل 2-3 بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه بهینه داشته باشید

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا Sonya Soothing Gel Moisturizer 

 ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا Sonya Soothing Gel Moisturizer حاوی 10 عصاره طبیعی گیاهی است که استفاده از آن پوست شما را جوان و زیبا می‌کند

 با استفاده از گیاهان دارویی و مواد مغذی قدرتمند، ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا به یک حامل حاوی هیدرا تبدیل‌شده و پوست مرطوب را به ارمغان می‌آورد. با ترکیب بیش از 10 عصاره طبیعی گیاهی و روغن و بتاگلوکان از قارچ‌ها به همراه کلاژن هیدرولیز شده و عصاره میوه سیب، این فرمول نرم‌کننده و مرطوب‌کننده قوی برای ترکیب پوست را فراهم می‌کند.

 

یک محلول حاوی عناصری با جذب بالا.

  • کلاژن برای بهبود ظاهر پوست
  • بیش از ده عصاره و روغن گیاهی طبیعی
  • مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد

Sonya Soothing Gel Moisturizer   مانند لوسیون به نظر می‌رسد ، اما فرمولی دارد که در پوست شما ذوب می‌شود. بیش از ده عصاره و روغن گیاهی طبیعی ، ازجمله استرهای جوجوبا و روغن‌زیتون ، به پوست شما احساس رطوبت و لطافت می‌دهد. بتاگلوکان استخراج‌شده از قارچ به این فرمول منحصربه‌فرد افزوده‌شده تا پوست را تسکین دهد و حتی رنگ پوست را اصلاح نماید.

مواد ضد پیری مانند اسید لینولئیک و کلاژن هیدرولیز شده هم به ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا اضافه‌شده است تا در جایی که بیشتر به ترمیم احتیاج دارد اثر نماید  و اسید فیتیک هم به‌عنوان یک پشتیبانی قوی برای پوست ترکیبی ، برای بهبود چهره شما نیز در این محصول اضافه‌شده است.

برای رسیدن به یک فرمول کامل ، روغن پوست پرتقال ، روغن پوست پرتقال ماندارین ، روغن گل بابونه رومی ، روغن گل شمعدانی و روغن میوه ترنج نیز به این محصول اضافه شده است تا باعث طراوت پوست شود و این باعث می‌شود مرطوب‌کننده روزانه موردعلاقه شما باشد.

 

نحوه استفاده از  Sonya Soothing Gel Moisturizer

صبح و عصر ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا را روی صورت و گردن به‌آرامی ماساژ دهید ، به‌جز در مواردی که از محصول Sonya Refining Gel Mask استفاده می‌کنید ، از آن به‌عنوان بخشی از سیستم مراقبت از پوست روزانه Sonya استفاده کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

سیستم مراقبت پوست روزانه سونیاSonya Daily Skincare Kit   

 سیستم مراقبت پوست روزانه سونیا Sonya Daily Skincare Kit مجموعه­ای از چهار محصول ارزشمند برای جوان‌سازی و مراقبت از پوست ارزشمند شما

 ترکیبات پوست با مواد موردنیاز آن مطابقت داده‌شده است. این محصولات به‌طور خاص برای ترکیبات پوست ساخته‌شده، در پوست نوساناتی ایجاد کرده و می‌تواند بسیار متفاوت باشد و سیستم مراقبت پوست روزانه سونیا دارای غلظت بالایی از آلوئه ورا و سایر گیاهان مرطوب‌کننده است.

طبیعت به همراه تکنولوژی توانسته است یک محصول انقلابی تولید کند تا مزایای آلوئه ورا که پوست به آن نیازمند است به پوست رسانده و پوست را تازه‌تر کند.

سیستم مراقبت پوست روزانه سونیا به لطف فناوری پیشرفته مبتنی بر ژل Forever ، آلوئه ، رطوبت و گیاهان را در اعماق پوست شما نفوذ می‌دهد. این محصول به‌طور خاص برای پوست ترکیبی تهیه‌شده است ، بهترین ترکیبات طبیعی را برای هر جنبه از برنامه روزانه مراقبت از پوست شما فراهم می‌کند. پوست تمیز ، روشن ، صاف و مرطوب که احساس شادابی ، جوان سازی و بهترین حالت را دارد.

پوست ترکیبی چیست؟ پوست در بعضی مناطق خشک است ، در مناطق دیگر روغنی است و بسته به فصل و عوامل محیطی می‌تواند نوسان داشته باشد.Sonya Daily Skincare Kit   ترکیبی از چهار محصول قدرتمند است تا تعادل را به پوست ترکیبی بازگرداند و باعث شود پوست مرطوب و نرم شود.

سیسم مراقبت پوست روزانه سونیا شامل محصولات زیر است:

  • ژل پاک‌کننده پوست سونیا Sonya Refreshing Gel Cleanser

این پاک‌کننده نسل بعدی از موادی استفاده می‌کند که به‌راحتی آلودگی و آرایش را از بین می‌برد ، به‌علاوه دارای آلوئه ورا با مواد مرطوب‌کننده مانند روغن سرد باوباب است که باعث آرامش و رطوبت پوست می‌شود.

  • ژل روشن‌کننده پوست سونیا Sonya illuminating Gel

درخشش و درخشش طبیعی پوست را با قدرت پنج گیاه آسیایی بازمی­گرداند و چهره‌ای نرم ، صاف و درخششی سالم برای شما ایجاد می‌کند.

  • ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask

این ماسک شب مبتنی بر ژل با کنترل چربی و روشن شدن چهره است و از ظاهر پوست پشتیبانی می‌کند. هنگام خواب تعادل ، راحتی و درخشش را به پوست ترکیبی خود بیاورید.

  • ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا Sonya Soothing Gel Moisturizer

نکته آخر برای برنامه روزانه شما پر از گیاهان سرسبز و مواد قدرتمندی برای رنگ صورت و آب‌رسانی بی‌نظیر است.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

ژل پاک‌کننده پوست سونیا Sonya Refreshing Gel Cleanser 

 ژل پاک‌کننده پوست سونیا Sonya Refreshing Gel Cleanser یک محصول پیشرفته دارای عناصری از درخت اقاقیا برای پاک‌سازی و نرمی پوست

این محصول فراتر از محصولات پاک‌کننده سنتی است. ژل پاک‌کننده سونیا دارای ویژگی‌های ژل آلوئه ورا است، به‌علاوه حاوی مواد مرطوب‌کننده مثل روغن بائوبات بوده که باعث لطافت پوست و مرطوب شدن آن می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند اسیدهای آمینه موجود در سیب و هیدروکسی آتوفنون، از ترکیبات پوست محافظت کرده درحالی‌که پاک‌کننده طبیعی و عصاره میوه  concinna acacia از نوعی درخت اقاقیا ،سلول‌های مرده پوست، گردوخاک و آرایش را از بین می‌برد.

ژل پاک‌کننده پوست سونیا جدیدترین محصول در پاک‌سازی پوست

  • حالت دادن به پوست ضمن پاک‌سازی
  • آلوئه به‌جای ایجاد حساسیت پوست به آن آرامش می‌بخشد
  • محلولی نرم و ملایم برای پوست ترکیبی
  • مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد

از لحظه لمس ژل خنک‌کننده به پوست شما متوجه آن خواهید شد، زیرا پوست شما را می‌کشد و سفت می­کند. ژل آلوئه شرکت فوراور لیوینگ با ترکیبات مختلف در سراسر جهان ، جدیدترین و بهترین راه را برای پاک کردن صورت شما در صبح و شب و برای یک تجربه آرام فراهم می‌کند.

اسیدهای آمینه سیب و هیدروکسی استوفنون کف نرم‌کننده و پاک‌کننده ژل را برای حمایت از پوست ترکیبی غنی می­کنند. عصاره میوه آکاسیا کنی‌ها به شما کمک می­کند و  تجمع سلول‌های مرده ، آلودگی و آرایش را به‌آرامی و نرمی از سطح پوست پاک می­کند.

پاک‌کننده ژل تازه کننده نه‌تنها از مواد پاک‌کننده استفاده می‌کند ، بلکه شامل مواد مرطوب‌کننده مانند روغن باوباب فشرده‌شده سرد از درختان سنگال است. این درخت که برای بومیان به‌عنوان “درخت زندگی” نیز شناخته می‌شود ،بیش از 500 سال عمر می‌کند. قدرت و طول عمر این درخت آن را به عصاره‌ای عالی برای تقویت فرمول این محصول تبدیل می‌کند.

 

Sonya Refreshing Gel Cleanserدارای یک سیستم جدید و ژل رساننده است که پس از هر بار شستشو ، پوست شما را صاف و تمیز می‌کند.  این محصول یکی از چهار محصول سیستم مراقبت پوست روزانه سونیاSonya Daily Skincare Kit    است.

 

نحوه استفاده از Sonya Refreshing Gel Cleanser

انگشتان خودتان را آغشته به این ژل نمایید و به‌آرامی روی پوست ماساژ دهید. برای شادابی صورت خودتان را کاملاً بشویید. برای نتیجه بهتر محصولات ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask  و  ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask  را دنبال کنید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

ژل روشن‌کننده پوست سونیا Sonya illuminating Gel 

 ژل روشن‌کننده پوست سونیا Sonya illuminating Gel با ترکیبی از عناصر پنج گیاه آسیایی پوست شما را درخشان و شفاف می­کند

این محصول درخشش طبیعی پوست را بازسازی کرده و درخشش طبیعی پوست را به شما بازمی‌گرداند. پپتیدهای کپسوله شده در این ژل با سرعت جذب سریع، به ما کمک می‌کند تا با استفاده از آخرین تکنولوژی پوست و ترکیب پنج گیاه آسیایی، از جمله ریشه شیرین‌بیان، پوستی زیباتر، جوان‌تر و سالم‌تر داشته باشیم.

با ژل روشن‌کننده پوست سونیا پوست خود را براق کنید.

  • رنگ پوست را یکنواخت می‌کند
  • ظاهر کلی پوست را روشن می‌کند
  • منافذ بزرگ پوست را کاهش می‌دهد
  • مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد
  • فاقد گلوتن

ریشه شیرین‌بیان و ترکیبی بی‌نظیر از جلبک‌های سبز و قهوه‌ای به یکنواختی رنگ پوست کمک کرده و لکه‌های پیری را محو می‌کند. این ترکیب جلبکی با لیپوزومها جفت می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فواید آن در همان‌جایی که لازم است به پوست شما می‌رسد. در این محصول همچنین از عصاره گل شبدر قرمز برای کمک به کاهش منافذ بزرگ استفاده‌شده است.

Sonya illuminating Gel با سایر محصولات بازار متفاوت است چرا که عصاره مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از پنج گیاه آسیایی شامل ریشه scutallaria baicalensis ، ریشه glycyrrhiza glabra ، ریشه morus alba ، گل artemisia capillaris و میوه عناب zizyphus در آن وجود دارد. این گیاهان شرقی به دلیل تأثیر آنها در یکنواخت سازی و روشن کردن رنگ کلی پوست  شناخته‌شده‌اند.

 

با استفاده از ژل روشن‌کننده پوست سونیا پوست شما بهبودیافته و درخششی خیره‌کننده پیدا می­کند که نظر همه را جلب می­کند. به‌عنوان بخشی از سیستم مراقبت از پوست روزانه Sonya برای کنترل چربی و رساندن رطوبت درجایی که پوست شما بیشتر به آن نیاز دارد استفاده کنید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

کرم دور چشم  Awakening Eye Cream 

کرم دور چشم  Awakening Eye Cream حاوی ترکیباتی است که سیاهی دور چشم را از بین می­برد و چشمان زیبا را به شما هدیه می­دهد

 کلاژن دریایی، مواد ثبت‌شده، گیاهان دارویی طبیعی، آلوئه ورا و ترکیب کرم دور چشم آن با تکنولوژی پپتید، خطوط، چین‌وچروک و نواحی تیره دور چشم را کاهش دهد. این محصول همچنین حاوی بوتیلن گلیکول بوده که این ترکیبات نواحی تیره و پف دور چشم را طی 15 روز کاهش می‌دهد.

با Awakening Eye Cream چشم را زیبا کنید

  • پف و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد
  • به‌طور قابل‌توجهی ظاهر چین‌وچروک‌ها را کاهش می‌دهد
  • چشم‌ها آرام‌تر ، درخشان‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسند
  • مناسب سلیقه گیاهخواران می‌باشد
  • فاقد گلوتن

Awakening Eye Cream حاوی ترکیبی از مواد اختراع‌شده با فناوری پپتید برای بهبود و صاف کردن ناحیه حساس چشم است ، به‌طور قابل‌توجهی باعث کاهش ظاهر خطوط ، چین‌وچروک‌ها و سیاهی دور چشم می‌شود.

این فرمول پیشگامانه به تشکیل طبیعی کلاژن کمک می‌کند تا رطوبت و استحکام مطلوب پوست را بهبود بخشد. با حمایت از کلاژن سالم ، کرم دور چشم فوراور لیوینگ صافی پوست را بهبود می‌بخشد ، درنتیجه پوست سفت و محکم اطراف ناحیه چشم ایجاد می‌کند.

کرم دور چشم فوراور لیوینگ ایران همچنین حاوی یک پپتید مخصوص است که نشان داده‌شده است در کمتر از 15 روز از پف چشم و تیرگی چشم می‌کاهد!

کرم دور چشم فوراور لیوینگ یک ماده پیشرفته (عصاره پوست آلیبیا جولیبریسین) در خود دارد که بر روی افتادگی پلک بالای چشم عمل می‌کند و به احیای پوست ظریف اطراف چشم کمک می‌کند تا یک تجربه کاملاً چشم‌نوازی داشته باشد.

با استفاده از Awakening Eye Cream حالت تیرگی پوست دور چشم را کمرنگ کنید. چشم‌ها به‌جای پوست خشک و پف‌کرده ، آرام‌تر ، درخشان‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسند.

نحوه استفاده از Awakening Eye Cream

با استفاده از انگشت خود ، مقدار متوسط را به‌آرامی در زیر و اطراف ناحیه چشم بمالید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

خط چشم مایع سونیا Sonya Precision Liquid Eyeliner 

 با استفاه از خط چشم مایع سونیا Sonya Precision Liquid Eyeliner با 9 ماده مغذی به‌آسانی چشمانی زیبا و متفاوت داشته باشید و بدرخشید

چشمان خود را با خط چشم‌های سونیا زیباتر و جذاب‌تر کنید. این محصول با دارا بودن یک برس نازک، به شما برای کشیدن خطوط نازک کمک می‌کند. 9 ترکیب مواد مغذی پوست ازجمله آلوئه ورا،روغن کرچک، ویتامین E و روغن دانه آفتابگردان به شما کمک می‌کند که به‌راحتی از این خط چشم استفاده کنید.

با Sonya Precision Liquid Eyeliner چشمان متفاوت­تری داشته باشید

  • رنگ غنی ، سیاه مایل به قرمز
  • برس مشخص و نازک برای خطوط تمیز
  • 9 ماده مفید برای پوست ناحیه ظریف چشم

خط چشم مایع سونیا به چشمان شما کمک می‌کند تا با یک رنگ‌دانه کربنی عمیق ظاهر شوند ، که خطوط واضح ، براق و ظاهری جسورانه و چشمگیر ایجاد می‌کند.

با داشتن 9 نرم‌کننده پوست – مانند آلوئه تقویت‌کننده پوست ، روغن کرچک ، ویتامین E (همچنین یک آنتی اکسیدان) و روغن دانه آفتابگردان ، این آستر ضد لک برای ناحیه ظریف چشم شما ملایم خواهد بود. نرم‌کننده موجود در خط چشم مایع سونیا  کمک می­کنند تا رنگ به‌آرامی روی پوست حرکت کند ، بنابراین پوست در هنگام استفاده کشیده نمی‌شود.

این آستر مرطوب‌کننده دارای یک‌قلم ارگونومیک است که به‌راحتی قابل نگهداری است. به‌سرعت خشک می‌شود و بدون پوسته‌پوسته شدن و لکه زدن ادامه می‌یابد. نوک قلم آن انعطاف‌پذیر است و جوابگوی هر سبک خط چشمی که مایل هستید می­باشد

نحوه استفاده از Sonya Precision Liquid Eyeliner

به‌آرامی اپلیکاتور (افشانه) را در پایه مژه‌های گوشه داخلی قرار دهید و آستر را به‌آرامی روی موضع بکشید. برای لباس روز ساده باشید ، یا بیشتر بکشید تا یک‌چشم گربه­ای سرگرم‌کننده داشته باشید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

تونر متعادل‌کننده پوست Balancing Toner 

 تونر متعادل‌کننده پوست Balancing Toner یک محصول آلی با ترکیبی از عصاره جلبک دریایی، عصاره چای سفید و عصاره خیار برای متعادل کردن پوست شما

پوست خود را با استفاده از این محصول تازه کرده و آب‌رسانی کنید و با تنظیم pH پوست، روزنه‌های پوست خود را کاهش دهید. تونر متعادل‌کننده، یک ترکیب منحصربه‌فرد از آلوئه، عصاره جلبک دریایی و هیالورونات سدیم برای لطافت و رطوبت پوست و عصاره خیار برای کمک به بافت پوست و عصاره چای سفید برای حمایت از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد می‌باشد.

با استفاده از Balancing Toner تعادل pH پوست خودتان حفظ کنید

  • باعث شادابی ، تسکین و آب‌رسانی می‌شود
  • رنگ و بافت پوست را صاف می‌کند
  • ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند
  • فاقد گلوتن

آیا پوست شما پس از تمیز کردن نیاز به توجه بیشتری دارد؟ تونر متعادل‌کننده Forever برای اطمینان از شسته شدن تمام آلودگی‌ها و زوائد طراحی‌شده است ، درحالی‌که ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند و باعث ایجاد هیدراتاسیون اضافی می‌شود ، و برای تمیز کردن و مرطوب‌سازی پوست ایدئال است.

تونر متعادل‌کننده ترکیبی منحصربه‌فرد از عصاره جلبک دریایی و هیالورونات سدیم را برای مرطوب‌سازی و لطافت پوست در عین حمایت از ظاهر جوان ارائه می‌دهد. افزودن عصاره خیار به لطف لیگنان هایی (لیگنان‌ها گروهی از ترکیبات شیمیایی هستند که در گیاهان یافت می‌شوند و یکی از ترکیبات عمده خانواده فیتواستروژن‌ها می‌باشند. این ترکیبات که در گیاهان وجود دارند، شبیه هورمون استروژن بوده و خاصیت ضد اکسیدشدگی هم دارند) که به‌طور طبیعی وجود دارند ، لایه دیگری از آب‌رسانی تسکین‌دهنده را ایجاد می‌کند درحالی‌که باعث بهبود رنگ و بافت پوست می‌شود.

عصاره چای سفید یک آنتی‌اکسیدان غنی با محتوای پلی فنولیک بالا است که با آلوئه کار می‌کند تا نوسانات پوست را متعادل کند و با رادیکال‌های آزاد مقابله کند. برای شارژ بیشتر این فرمول قدرتمند ، از اسید هیالورونیک استفاده‌شده است که به دلیل توانایی جذب آب ، اسفنج مولکولی نامیده شده است.

فقط تازه‌ترین و خالص‌ترین آلوئه از مزارع فوراور لیوینگ در تونر استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فقط بهترین و قوی‌ترین مواد باعث شادابی و تغذیه پوست می‌شوند. هر گیاه آلوئه با دقت پرورش داده می‌شود ، با دست برداشت می‌شود و با دست‌پر می‌شود تا فقط ژل خالص و قوی برگه‌ای داخلی آلوئه ورا استخراج شود.

هنگام افزودن تونر متعادل‌کننده به برنامه‌های معمول خود ، تفاوت عمیقی را روی پوست خودتان احساس خواهید کرد.

 نحوه استفاده از Balancing Toner

پس از تمیز کردن با استفاده از پنبه یا پد ، مقدار زیادی را سخاوتمندانه به‌صورت و گردن خود بمالید. دو بار در روز استفاده کنید تا منافذ پوستی را به حداقل برسانید و پوست را آب‌رسانی کنید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

کرم لایه‌بردار پوست Smoothing Exfoliator

 کرم لایه‌بردار پوست Smoothing Exfoliator فوراور لیوینگ با دانه‌های بامبو و جوجوبا و با آنزیم‌های میوه سلول­های مرده پوست را از بین می­برد

 بافت پوست خود را بدون آسیب زدن به آن و با استفاده از کرم لایه‌بردار، صاف و لطیف کنید. دانه‌های بامبو، جوجوبا و آنزیم‌های میوه، ازجمله پاپائین و برملیان، به حذف سلول‌های مرده و جوان‌سازی و تغذیه پوست کمک می‌کنند.

Smoothing Exfoliator رنگ و بافت پوست را صاف می‌کند

  • رنگ و بافت پوست را صاف می‌کند
  • برای رسیدن به پوست نرم و ابریشمی ، به‌آرامی لایه‌برداری می‌کند
  • موقعیت آنزیمی پوست را دوباره تنظیم می‌کنند
  • مناسب سلیقه گیاهخواران است
  • مناسب سلیقه وگان دوستان است
  • فاقد گلوتن

پوست پیر می‌تواند پوسته‌پوسته ، خسته و کسل‌کننده به نظر برسد. لایه‌بردار مناسب سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد تا پوست روشن‌تر و صاف شود. لایه‌بردار صاف کننده فوراور لیوینگ به‌اندازه کافی ملایم است و کار را بدون ایجاد فشار بر روی پوست و به نرم انجام می‌دهد.

کرم لایه‌بردار پوست به‌جای استفاده از مواد شیمیایی مضر، از پنج ماده قدرتمند و طبیعی استفاده می‌کند که باهم کار می‌کنند و یک تجربه پاک‌کننده کامل و جوان‌کننده را ارائه می‌دهند.

دانه‌های جوجوبا به‌آرامی در سطح پوست می‌غلتند تا آلودگی و پوست مرده را از بین ببرد درحالی‌که پودر بامبو به شکل پایدار پوست را تمیز می­کند تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد.

اسانس بروملین ، پاپائین و لیمو یک ترکیب طبیعی برای پوست ایجاد می‌کند. بروملین مشتق شده از آناناس دارای توانایی آنزیمی است که به از بین بردن کراتین سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند تا بتوان آنها را راحت‌تر از بین برد. پاپائین ، از پاپایا ، در جوان‌سازی پوست کمک می‌کند و منبع غنی ویتامین‌های C ، A ، E و اسید پانتوتنیک است. کرم لایه‌بردار پوست فوراور لیوینگ همچنین با آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند عصاره آب انگور ترکیب می‌شود تا مؤثرترین و ملایم‌ترین تجربه لایه‌برداری و روغن اساسی لیمو را برای آب‌رسانی فوری پوست و جوان‌سازی زیرسطحی پوست فراهم کند.

البته ، این فرمول انحصاری دارای محتوای بالایی از ژل آلوئه ورا  خالص فوراور لیوینگ برای صاف و نرم شدن پوست است. با کرم لایه‌بردار فوراور لیوینگ ضمن انجام کارهای روزمره از پوست خودتان نهایت مراقبت را به عمل‌آورید.

نحوه استفاده از Smoothing Exfoliator

مقدار متوسط را روی انگشتان خیس قرار دهید. به‌آرامی و با حرکت دورانی روی صورت استفاده کنید و از تماس آن با دور چشم و چشم جلوگیری کنید. هفته‌ای 2 تا 3 بار استفاده کنید.

 

کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیا Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream 

کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیا Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream با عصاره پوست درخت کاج عمق پوست شما را سیراب می­کند و کلاژن پوست شما را حفظ می­کند

کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیا که حاوی عصاره پوست درخت کاج است،عطش پوست شما به رطوبت را کاملاً رفع می‌کند و پوستتان را سیراب‌تر از همیشه می‌نماید. عصاره پوست درخت کاج، حاوی موادی طبیعی است که اُ پی سی(اولیگومریک پرونتو سیانیدینس) نامیده می‌شوند. این مواد دارای برخی از قوی‌ترین خواص آنتی‌اکسیدانی موجود در طبیعت هستند. درنتیجه، عصاره پوست درخت کاج، دشمنی سرسخت برای رادیکال‌های آزاد به شمار می‌رود و می‌تواند کلاژن پوست را حفظ و تقویت نماید. کلاژن، سرشارترین پروتئین موجود در بدن انسان است. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مبارزه با رادیکال‌های آزاد، بهترین راه مقابله با علائم پیری است. ترکیب عصاره پوست درخت کاج با آلوئه ورای خالی و غنی‌شده، سرامیدها و آخرین نسل مرطوب کننده‌ها که در کرم مرطوب‌کننده عمیق آلوئه سونیا گردآمده‌اند، می‌تواند رطوبت را تا عمق پوست شما و لایه‌های زیرین آن رسانده و از این طریق، جوانی را به پوست شما بازگرداند.

 

شرایط خواب خودتان را با استفاده از  Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream بهبود ببخشید و طی خواب شبانه صورت خودتان را جوان نگه‌دارید

  • کرم شب ‌ترمیم‌کننده
  • ظاهر بافت پوست را بهبود می‌بخشد
  • با علائم پیری مقابله می‌کند
  • بافت فوق‌العاده غنی دارد
  • فاقد گلوتن

خیالتان راحت باشد و بدانید که کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیا پوست شما را باقدرت دوباره پر کردن آلوئه ورا و مرطوب کننده‌های غنی درمان می‌کند.

این کرم ترمیم‌کننده شب را قبل از خواب بمالید و اجازه دهید مرطوب‌سازی عمیق پوست شما را در هنگام خواب دوباره انجام دهد. کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیا با رفع تشنگی پوست با آلوئه ، سرامیدها و گیاهان دارویی مرطوب‌کننده ، زیبایی شما را افزایش می‌دهد.

هیچ‌چیزی مانند ژل آلوئه ورای تولیدشده در مزارع شرکت فوراور لیوینگ برای تأمین رطوبت طبیعی مغذی به پوست شما وجود ندارد. سرامیدها با ارائه خواص بازیابی برای بهبود بافت و لطافت پوست ، اثرات قدرتمند آلوئه ورا را کاملاً تکمیل می‌کنند.

اما مزایای تجدید حیات پوست در اینجا متوقف نمی‌شوند.محصول  Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream همچنین شامل عصاره پوست درخت کاج ، حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هست که با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند ، به پوست شما در حفظ کلاژن و مقابله با علائم پیری کمک می‌کنند. یکی دیگر از عناصر قدرتمند این محصول5palmitoyl tripeptide- است که یک پپتید صاف کننده چین‌وچروک است که به بهبود ظاهر بافت پوست کمک می‌کند ، بنابراین با یک درخشش جوان و خیره‌کننده از خواب بیدار می‌شوید.

 

نحوه استفاده از Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream

برای استفاده بیشتر از این کرم‌ترمیم کننده ، قبل از خواب و بعد از استفاده از سرم آلوئه ورا سونیا استفاده کنید تا هیدراتاسیون بدن شما را تثبیت کند. قاشق پلاستیکی و صفحه زیر درب شیشه را بردارید. با استفاده از اسکوپ ، چند پیمانه کرم را از شیشه برداشته و  روی صفحه قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتان ، از کرم روی صفحه به‌صورت و گردن بزنید ، سپس آن را به پوست ماساژ دهید. قاشق و صفحه مخصوص را پس از هر بار استفاده با آب داغ بشویید و قبل از تعویض زیر درب شیشه ، برای استفاده در آینده با یک حوله تمیز خشک‌کنید.

 

کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Purifying Cleanser 

کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Purifying Cleanser یک محصول عالی برای پاک‌سازی پوست و مراقبت از پوست شما

اولین گام در روش‌های مراقبت‌های پوستی سونیا، کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Purifying Cleanser است که حاوی عصاره آلوئه و میوه‌جات مختلف است و برای پاک کردن مواد آرایشی طراحی‌شده است بی‌آنکه نیازی به خشک‌کردن پوست داشته باشد. پاک‌کننده پیرایشگر آلوئه سونیا احساس نرمی، پاکی و تازگی فوق‌العاده‌ای به پوستتان می‌دهد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، پس از مصرف این پاک‌کننده، از احیاکننده پوست آلوئه سونیا(تونر) و سایر محصولات ارائه‌شده در پکیج مراقبت‌های پوستی سونیا استفاده نمایید.

فواید Aloe Purifying Cleanser

  • حاوی عصاره و میوه آلوئه است
  • آرایش را از بین می‌برد و پوست را به‌آرامی تمیز می‌کند
  • حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند

نحوه استفاده از کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا

هرروز صبح و عصر با شوینده آلوئه سونیا شروع کنید. ضدعفونی‌کننده را روی نوک انگشتان قرار دهید ، سپس قبل از استفاده از کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا فوراور لیوینگ ، پوست صورت و گردن را با نوک انگشتان ماساژ دهید. با قرار دادن پاک‌کننده با ماساژ روی صورت و گردن شروع به پاک کردن آرایش و پوست مرده کنید. کرم پاک‌کننده را با پنبه از سطح پوست پاک‌کنید، سپس صورت و گردن را با آب گرم بشویید.

 

مجموعه مراقبت‌های پوستی سونیا Sonya Skin Care Collection 

مجموعه مراقبت‌های پوستی سونیا Sonya Skin Care Collection دارای پنج محصول بی‌نظیر پوستی فوراور لیوینگ که زیبایی و جوانی را به پوست شما هدیه می‌دهد

مجموعه مراقبت‌های پوستی سونیا Sonya Skin Care Collection دارای پنج عنصر کاربردی است. این محصول عنصری است که کاربردی فراتر از زیبایی دارد: سونیا، نماد جوانی دوباره، شگفتی و عشق است. فرمول ترکیبات این مجموعه، حاوی آلوئه ورا، عصاره‌های میوه، چای سفید و مرطوب کننده‌هایی عالی است که رطوبت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گردانند. این ترکیبات، پوست شما را جوان‌تر و مرطوب‌تر از همیشه خواهند کرد.

مجموعه مراقبت‌های پوستی سونیا شامل پنج محصول باکیفیت بالا است که هر یک برای پنج مرحله ضروری مراقبت از صورت از تمیز کردن ، پاک کردن ، مرطوب کردن ، تغذیه و محافظت مناسب است. این مجموعه شامل موارد زیر است؛

  • کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Purifying Cleanser

این لوسیون اولین قدم در اوایل صبح برای سلامت پوست شما است ، زیرا کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا بدون ایجاد خشکی بیش‌ازحد پوست آرایش ، آلودگی و روغن را از بین می‌برد. معمولاً گفته می‌شود اولین قدم مهم‌ترین قدم است. اولین قدم آماده‌سازی و تمیز کردن پوست است تا آماده دریافت سایر محصولات این گروه باشید. این محصول متشکل از ژل آلوئه ورا ، خیار و عصاره آب‌لیمو است که این ماده تمیزکننده شیری را بر روی پوست شما سبک‌تر می‌کند.

  • تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Refreshing Toner

چای سفید برخلاف چای سیاه که تا زمان اتمام فرآیند اکسیداسیون باقی‌مانده ، تحت بخور و خشک شدن قرار می‌گیرد. بنابراین ، چای سفید مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان را در خود نگه می‌دارد. این محصول بر اساس یک تکنیک منحصربه‌فرد و بدون الکل ساخته‌شده است که به‌سرعت مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان و همچنین آلوئه ورا ، خیار و روغن کرچک را جذب می‌کند تا پوست شما احساس طراوت و احیا کند و حتی برای مزایای بیشتر مربوط به پوست آماده شود.

  • سرم آلوئه ورا سونیا Sonya Aloe Nourishing Serum

وزن این سرم سبک است و می‌توانید آن را خیلی نرم روی پوست خود قرار دهید. این محصول با رنگ روشن ، تمام مزایای آلوئه ، چای سبز و میموزا تنیفلورا (درخت یا درختچه‌ای چندساله و بومی شمال شرق برزیل می‌باشد که در مکزیک و کشورهایی مانند السالوادور، هندوراس، پاناما، کلمبیا و ونزوئلا نیز یافت می‌شود. این گیاه اغلب در ارتفاعات کم رشد می‌کند اما در ارتفاعات حدود 1000 متر بالاتر از سطح دریا نیز یافت شده است) را حفظ می‌کند. این سرم هیچ عارضه‌ منفی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد ، و اثر ترمیمی آن در طول روز روی پوست شما ادامه خواهد داشت.

  • کرم متعادل‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloa Balancing Cream

ممکن است فکر کنید که احساس واقعی نرم شدن پوست خود را می‌دانید ، اما دوباره به تعریف مجدد انتظارات خود برگردید. این کرم جذاب آن‌قدر قدرتمند است که به‌راحتی روی پوست شما جریان می‌یابد گویی که ماده‌ای ابریشمی نازک روی پوست شما جریان دارد و برای مدت طولانی احساس لطافت و رطوبت را برای شما ایجاد می‌کند. این کرم تا حد زیادی آلوئه ورا و لیمو طبیعی تشکیل‌شده است و برای از بین بردن مشکلات پوستی بسیار مفید است.

  • کرم لایه‌بردار قوی آلوئه ورا سونیا Sonya Aloe Deep Cleansing

پوست شما پس‌ازاین که سلول­های مرده آن به‌آرامی از بین رفت ، دوباره درخشان می‌شود. دانه‌های جوجوبا وقتی به سطح صورت منتقل می‌شوند سلول‌های مرده پوست را جمع می‌کنند ، درحالی‌که عصاره آلوئه ، خیار و لیمو پوست جدید را مرطوب می‌کند. این محصول بسیار مؤثر است ، بنابراین توصیه می‌شود حداکثر سه بار در هفته استفاده شود تا احساس فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

 

کرم متعادل‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Balancing Cream 

کرم متعادل‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Balancing Cream غنی از ویتامین E و عصاره چای سفید برای نرمی و شادابی پوست شما

کرم متعادل‌کننده آلوئه ورا سونیا Aloe Balancing Cream حاوی آلوئه و عصاره‌های احیاکننده پوست و مرطوب کننده‌های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می‌کنند. اگر این محصول را با سرم تقویتی آلوئه استفاده کنید، پوست شما احساس نرمی، صافی و شادابی بی‌نظیری می‌کند که تاکنون هرگز آن را تجربه نکرده‌اید.

غنی از آلوئه ، ویتامین E و چای سفید ، این کرم غنی صورت به شما کمک می‌کند تا رطوبت طبیعی پوست شما را بازیابی و متعادل کند. این ماده حاوی عصاره‌های احیاکننده برای کمک به حفظ شفافیت ، بافت و رنگ پوست است و به‌طور طبیعی باعث تجمع سلول‌های مرده پوست می‌شود تا ظاهر درخشان‌تری ایجاد کند. به طرز شگفت‌انگیزی مانند الیاف ابریشم روی پوست شما قرار می‌گیرد. همراه با سرم تغذیه‌کننده آلوئه استفاده کنید.

مواد تشکیل‌دهنده Aloe Balancing Cream

صبر زرد برگ آب، آبی، Cyclopentanesiloxane، بوتیلن ترافالات گلیکول، هیدروژنه Polyisobutene، Dimethiconem، آمونیوم Acryloyldimethyltaurate / VP کوپلیمر، عصاره کاملیا Sinensis برگ، عصاره مرکبات لیمون میوه، هیالورونات سدیم، Tropollamide / سدیم Acrylonide، 1،2-Hexanediolium، سدیم Acrylonide، 1،2-Hexanediolium / سدیم Acrylidecolone آکریلوئیل دی متیل تاتورات کوپلیمر ، C13-14 ایزوپارافین ، اسید سیتریک ، الکل T-بوتیل ، لوریت 7 ، توکوفریل ، استات ، اسید اسکوربیک ، گلیسیرین ، پارفوم ، لیمونن ، جرانیول ، لینالول ، سیترال ، فنو اکسیتانات ، پتاسیم سوربات

 

نحوه استفاده از Aloe Balancing Cream

هفته‌ای یک یا سه بار استفاده کنید. قاشق پلاستیکی و صفحه زیر درب شیشه را بردارید. با استفاده از اسکوپ ، چند پیمانه کرم را از شیشه برداشته و  روی صفحه قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتان ، از کرم روی صفحه به‌صورت و گردن بزنید ، سپس آن را به پوست ماساژ دهید. قاشق و صفحه مخصوص را پس از هر بار استفاده با آب داغ بشویید و قبل از تعویض زیر درب شیشه ، برای استفاده در آینده با یک حوله تمیز خشک‌کنید.

 

لطفاً توجه داشته باشید: توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر نوع محصول موضعی برای اولین بار ، تست پچ را انجام دهید.

تونر بازسازی کننده آلوئه ورا سونیا Sonya Aloe Refreshing Toner 

تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا Sonya Aloe Refreshing Toner با عصاره چای سفید، آلوئه ورا و عصاره خیار به بازسازی و شادابی پوست شما کمک می‌کند

این محصول تهیه‌شده از چای سفید و مرطوب کننده‌های حیاتی برای پوست جهت حفظ رطوبت موردنیاز آن و بدون الکل می‌باشد. به پوست‌های خشک نرمی و لطافت بخشیده، آن را عمیقاً تغذیه می‌کند و موجب تقویت حالت ارتجاعی پوست می‌گردد و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و رطوبت پوست را به حالت طبیعی بازمی‌گرداند .

تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا بدون الکل فوراور لیوینگ پوست را آب‌رسانی و تمیز می‌کند. تونر سونیا حاوی آلوئه طبیعی ، چای سفید و خیار است. صبح و شب ، پس از پاک‌سازی و لایه‌برداری استفاده کنید.

صبح و عصر بعد از پاک‌کننده مرطوب‌کننده از تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا استفاده کنید. با پنبه یا پد به صورت ، گردن و سایر قسمت‌ها در صورت نیاز بمالید.

 

ویژگی‌های Sonya Aloe RefreshingToner

  • حاوی عصاره چای سفید است
  • بدون الکل
  • پوست را شاداب و هیدراته می‌کند
  • مناسب سلیقه گیاهخواران
  • فاقد گلوتن

تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا با عصاره چای سفید رطوبت حیاتی را برای کمک به حفظ رطوبت مناسب پوست فراهم می‌کند. این تونر بدون الکل به همان اندازه که آب‌رسانی می‌کند ، طراوت‌بخش نیز می‌باشد. پوست شما پس از استفاده از تونر بازسازی آلوئه ورا سونیا بلافاصله خواص تغذیه‌ای ژل تثبیت‌شده آلوئه ورا ، عصاره چای سفید و خیار را جذب می‌کند.

 

 اسکراب آلوئه ورای فوراور Forever Aloe Scrub 

اسکراب آلوئه ورای فوراور Forever Aloe Scrub یک کرم لایه‌بردار خوب که حاوی ژل آلوئه ورا و جوجوبا است و منافذ پوست را کاملاً تمیز می‌کند

این محصول چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی‌شده آلوئه ورا و مواد جامد به‌دست‌آمده از روغن جوجوبا، پاک‌کننده‌ای بسیار مؤثر برای پوست است که می‌توان آن را هرروز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی‌های جمع شده در منافذ پوست را به‌کلی پاک کرد. ترکیب دو ماده فوق‌الذکر، با پاک کردن پوست، امکان فرآیند نوسازی پوست را فراهم می‌آورند و درعین‌حال، از پوست در برابر خشک‌شدگی و آسیب‌های ناشی از پاک‌کننده‌های مصنوعی حمایت می‌کند.

اسکراب آلوئه ورای فوراور لیوینگ با ترکیب منحصربه‌فرد خود از ژل تثبیت‌شده آلوئه‌ورا و میکرو ذرات جامد حاصل از روغن جوجوبای خالص تهیه‌شده است. این محصول برای استفاده روزانه ساخته‌شده است و آن‌قدر قوی است که زوائد موجود روی پوست را پاک کند و تمامی مواد مزاحم داخل منافذ ظریف پوست را پاک نماید.

در ترکیب ، این دو ماده طبیعی است راه را برای پوست منحصربه‌فرد خود پاک می‌کند روند تجدید ، درحالی‌که کمک به محافظت از آن از اثرات خشک‌کنندگی و مخرب پاک‌کننده‌های مصنوعی.

اسکراب آلوئه Forever به آرامی مردگان را از بین می‌برد سلول‌های پوستی و بقایایی که منافذ پوست را مسدود و کدر می‌کند ظاهر پوست ، شروع به آشکار کردن پوست سالم و “جدید” می‌کند.

ویژگی‌های Forever Aloe Scrub

  • لایه‌بردار طبیعی صورت و بدن
  • پوست را برای مرطوب‌سازی آماده می‌کند
  • به‌اندازه کافی ملایم برای استفاده روزمره

 

نحوه استفاده از Forever Aloe Scrub

به صورت یا بدن خیس بزنید و به‌آرامی با نوک انگشتان روی پوست ماساژ دهید (از تماس آن با چشمان اجتناب کنید) برای دو تا سه دقیقه با استفاده از یک حرکت دایره‌ای. در صورت لزوم آب بیشتری اضافه کنید. کاملاً بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خشک‌کنید.

 

الو لوشن Aloe Lotion 

الو لوشن Aloe Lotion یک لوسیون فوق‌العاده برای پوست که حاوی آلوئه ورا، روغن جوجوبا و روغن هسته زردآلو است و پوست شما را تسکین می‌دهد

یکی از محصولات صاحب‌نام فوراور لیوینگ ایران، لوسیون آلوئه است که لوسیونی خارق‌العاده و چندمنظوره برای پوست بوده و حاوی آلوئه غنی‌شده و خالص، به همراه روغن جوجوبا، روغن هسته زردآلو و ویتامین E می‌باشد که برای مرطوب کردن و تسکین پوست به این ترکیب اضافه شده‌اند. به‌علاوه، کلاژن و الاستین نیز به این محصول افزوده‌شده‌اند تا ترکیب نهایی «لوسیون آلوئه» پوست را نرم و انعطاف‌پذیر نماید. این لوسیون، گزینه‌ای ایدئال برای کسانی است که پوستی خشک، سایشی و متورم دارند.

Aloe Lotion تسکین‌دهنده همه‌کاره برای کل بدن

  • ایدئال برای صورت و دست‌ها
  • حاوی مقدار زیادی ژل خالص آلوئه‌ورا
  • پوست را صاف ، نرم و لطیف نگه می‌دارد
  • پوست خشک و تحریک‌شده را تسکین می‌دهد
  • مناسب سلیقه گیاهخواران
  • فاقد گلوتن

در الو لوشن فوراور لیوینگ چیزی فراتر از آلوئه خالص وجود دارد. آلوئه برداشت‌شده از مزارع آلوئه با ویتامین E ، جوجوبا ، کلاژن و الاستین برای یک لوسیون مرطوب‌کننده و نرم‌کننده خوب در این محصول ترکیب‌شده است.

لوسیون آلوئه یک لوسیون مناسب همه‌منظوره برای پوست صورت و بدن شماست. در پوست خشک و تحریک‌شده بسیار تسکین‌دهنده است و کارهای بسیار بیشتری را انجام می‌دهد. این فرمول سبک ، تعادل PH پوست را بازیابی می‌کند تا پوست را نرم ، صاف و لطیف نگه دارد بدون اینکه احساس ضخامت یا سنگینی کند و استفاده از آن را برای استفاده روزمره عالی می‌کند.

روغن جوجوبا و ویتامین E با افزودن سطح دیگری از مرطوب‌کننده ، پوست را حتی بیشتر تقویت می‌کند تا حس آرامش را در پوست ایجاد کند و آن را به یک مرطوب‌کننده عالی بعد از آفتاب تبدیل کند. کلاژن و الاستین با هم کار می‌کنند تا به پوست شما کمک کنند تا هنگام استفاده از لوسیون الو لوشن احساس خوبی داشته باشید.

شما محصول متنوع‌تری از این پیدا نخواهید کرد. از سرتاپا هر آنچه را که برای مرطوب‌سازی ، تسکین و صاف شدن پوست خود نیاز دارید ، در الو لوشن فوراور لیوینگ دریافت خواهید کرد.

نحوه استفاده از Aloe Lotion

به‌طور آزادانه آن را روی پوست ماساژ دهید تا به‌آرامی جذب پوست شود

 

لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا Aloe Moisturizing Lotion 

لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا Aloe Moisturizing Lotion حاوی کلاژن و الاستین برای پاک کردن آلودگی از روی پوست و آماده‌سازی صورت برای آرایش

این لوسیون منحصربه‌فرد، دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در مرطوب کردن پوست و جذب رطوبت در پوست است. این محصول، حاوی کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و منعطف نگه می‌دارند و درعین‌حال، تعادل طبیعی PH در پوست را برقرار می‌سازد. این محصول که غلیظ‌تر از لوسیون آلوئه است، برای تجدید و احیای نرمی و رطوبت ازدست‌رفته پوست، بسیار ایدئال است. لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه، محصولی بسیار عالی برای صورت، دست‌ها و بدن بوده و مقاومتی عالی در برابر آلودگی‌ها و محیط از خود نشان می‌دهد. به‌محض این‌که لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه بر روی پوست قرارگرفته و جذب پوست شود، می‌توان به‌راحتی بر روی آن آرایش نمود.

ویژگی‌های استفاده از  Aloe Moisturizing Lotion

  • پوست خشک و آسیب‌دیده و پف‌کرده را بازیابی می‌کند
  • پوستی صاف و لطیف ایجاد می‌کند
  • بافتی غنی و نرم‌کننده دارد
  • مناسب برای دست و بدن
  • فاقد گلوتن

با لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه­ورا رطوبت رسانی پیشرفته و عمیقی را که فقط با آلوئه ورای خالص فراهم می‌شود را تجربه کنید.

روزبه‌روز پوست ما در معرض آب‌وهوا ، باد و آلودگی است ، همه این‌ها می‌تواند بر پوست شما اثر بگذارد. لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه‌ ورا یک محصول عالی است که رطوبت ازدست‌رفته پوست را بازیابی می‌کند و آن را نرم و لطیف می‌کند.

این بافت غنی یک تجربه واقعاً نرم‌کننده را برای پوست شما فراهم می‌کند. برای بدن و دست‌ها مناسب است ، علاوه بر این کلاژن و الاستین موجود در این محصول برای حفظ صافی و لطافت پوست و حفظ تعادل PH طبیعی پوست نیز بسیار مفید می‌باشد.

یکی دیگر از مزایای لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا خاصیت مرطوب‌کنندگی برجسته آن برای حفظ ، نگهداری و تثبیت رطوبت است. مواد طبیعی مانند روغن هسته زردآلو ، جوجوبا و ویتامین E با هم همکاری می‌کنند و باعث درخشندگی پوست می‌شوند.

هنگامی‌که پوست شما نیاز به کمی توجه بیشتر دارد ، لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا تمام آنچه را که برای بازیابی و احیای مجدد نیاز دارید ، به شما می‌دهد.

نحوه استفاده از Aloe Moisturizing Lotion

به‌طور آزادانه آن را روی پوست خودتان ماساژ دهید

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

مرطوب‌کننده لب ضد آفتاب فوراور Forever Sun lips 

مرطوب‌کننده لب ضد آفتاب فوراور Forever Sun lips یک محصول عالی برای محافظت از لبها در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و ترمیم آسیب‌های واردشده به لب‌ها

لب‌ها یکی از حساس‌ترین مناطق پوست شما به شمار می‌رود. با استفاده از مرطوب‌کننده لب ضد آفتاب فوراور Forever Sun lips ، از آنها به‌خوبی در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کنید. لب‌ها ممکن است با در معرض قرار گرفتن اشعه ماوراءبنفش خورشید، حالت و زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین با استفاده از این محصول بی‌نظیر آلوئه ورا و نعنا، احساس شادابی را به لب‌ها خود هدیه دهید

ترکیبات موجود در Forever Sun lips

  • آلوئه ورا: سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ، به حفظ رطوبت خوب اپیدرم کمک می‌کند. پلی ساکاریدهای موجود در ژل نرمی و محافظت ایجاد می‌کنند.
  • روغن جوجوبا: موم جوجوبا به دلیل خواص درمانی شناخته‌شده است. غنی بودن آن در اسیدهای چرب با زنجیره طولانی هیدرولیپید را تقویت کرده و در برابر کمبود آب از بدن محافظت می‌کند.
  • روغن سویا: روغن سویا سرشار از ویتامین E است که با ویژگی آنتی‌اکسیدانی از غشای سلولی که تحت حمله رادیکال‌های آزاد قرارگرفته‌اند محافظت می‌کند
  • موم زنبورعسل: این موم طبیعی موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.
  • موم‌های گیاهیcarnauba : این موم توسط برگ­های درخت خرما بومی برزیل ترشح می‌شود. وجود آن به حفظ رطوبت خوب پوست کمک می‌کند. موم کندلیلا توسط درختچه‌ای بومی شمال مکزیک ، تولید می‌شود. بسیار غنی از اسیدهای چرب با زنجیره‌های طولانی ، دارای یک فیلم تشکیل‌دهنده عالی ، ایدئال برای محافظت از لب‌های آسیب‌دیده است هست.

 

نحوه استفاده ازForever Sun lips

برای  نتیجه مطلوب ، هرچند وقت یک‌بار روی لب‌ها بزنید. روی لب‌های کم آب و آسیب‌دیده ، هر ساعت آن را استفاده کنید. استفاده از مرطوب‌کننده لب ضد آفتاب فوراور لیوینگ در صبح‌ها و شب قبل از خواب به تغذیه لب کمک می‌کند. محصولی است که همیشه باید در کیف خود داشته باشید.

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

اسپری ضد آفتاب آلوئه Aloe Sunscreen Spray

اسپری ضد آفتاب آلوئه Aloe Sunscreen Spray با دارا بودن آلوئه‌ورا و فاکتور SPF 30 بیشترین محافظ از پوست شما را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به عمل می‌آورد

کافی است همیشه یک اسپری ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپری حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید (فاکتور ۳۰ ) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد. به‌علاوه، این اسپری در برابر آب مقاوم است و ازاین‌رو به‌راحتی می‌توانید بدون هیچ نگرانی، زیر آفتاب شنا کنید. فقط کافی است افشانه را فشار دهید و آنگاه آماده رفتن باشید. داشتن پوست سالم در تابستان، هیچ‌گاه تا این حد ساده نبوده است.

اگر در فضای باز و زیر آفتاب فعالیت می‌کنید همیشه اسپری ضد آفتاب آلوئه را همراه داشته باشید. Aloe Sunscreen Spray با آلوئه ورا برای محافظت از پوست در برابر اثرات پیری و مخرب آفتاب تولید شده است. فقط با فشار یک دکمه سریع آن را اسپری کنید و  برای شنا و آفتاب‌گیری آماده خواهید بود.

اگر شما و خانواده خود از یک سبک زندگی فعال لذت می‌برید ، این بدان معنی است که شما همیشه باید آماده‌باشید و برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر نور آفتاب اسپری ضد آفتاب آلوئه را همراه خودتان داشته باشید.

پوست سالم در تابستان هرگز آسان‌تر نبوده است! اسپری ضد آفتاب آلوئه دارای SPF 30 و آلوئه ورا برای محافظت از پوست در برابر اثرات پیری و مخرب آفتاب است.

 

نحوه استفاده از Aloe Sunscreen Spray

  • قبل از استفاده خوب تکان دهید.
  • ظرف را 10 تا 15 سانتیمتری از پوست بگیرید و 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب با دست اسپری کنید و به‌طور مساوی روی پوست پخش‌کنید
  • مستقیماً روی صورت اسپری نکنید. روی دست‌ها اسپری کنید و سپس روی صورت بمالید
  • بعد از 80 دقیقه شنا یا تعریق تجدید کنید
  • در شرایط باد استفاده نکنید

 

گذراندن وقت در آفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس پوست را افزایش می‌دهد. برای کاهش این خطر ، به‌طور منظم از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید و موارد زیر را رعایت کنید؛

  • زمان را در آفتاب محدود کنید ، به‌ویژه از ساعت 10 صبح – 2 بعدازظهر.
  • پیراهن آستین‌بلند ، شلوار ، کلاه و عینک آفتابی بپوشید

پوستی جوان با بهترین محصولات جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *