محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

مراقبت از پوست در سنین مختلف
مراقبت از پوست در سنین مختلف
نوامبر 15, 2020
Forever livinng iran
دلایل استفاده از محصولات فوراورلیوینگ آمریکا از میان برندهای موجود در بازار
فوریه 1, 2021
نمایش همه
محصولات مراقبت شخصی فوراور forever personal care products

محصولات مراقبت شخصی فوراور forever personal care products

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

همه ما می‌دانیم که باید مراقب آنچه می‌خوریم باشیم ، اما در مورد آنچه که روی پوست خود می‌گذاریم ، موهای خود را با آن می‌شویم و دندان‌های خود را مسواک می‌کنیم نیز باید مراقب باشیم. محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ  تمام مزایا و خواص ژل آلوئه ورا که در را با سایر مواد باکیفیت بسیار بالا ترکیب کرده و طیف وسیعی از محصولات مراقبت شخصی را ایجاد می‌کند که به‌ سلامتی شما کمک می‌کند. محصولات مراقبت شخصی فوراور لیوینگ با هماهنگی با هم کار می‌کنند. با استفاده از محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ چهره‌ای طبیعی و درخشان داشته باشید و نهایت مراقبت از بدن ، مو و پوست را تجربه کنید.

شامپو جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Shampoo 

شامپو جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Shampoo پاک‌کننده‌ای با فرمول جدید. این محصول حاوی آلوئه ورا بوده و ساپونین را به‌طور طبیعی تأمین می‌کند و دارای کف بسیار ملایم است. جوجوبا تأثیر کراتینه را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد و رنگ طبیعی و درخشش مو را به همراه دارد. ترکیبات این شامپو باعث کاهش التهاب پوست سر شده و چربی اضافی را از بین می‌برد. شادابی موهای خود را با محصول جدید شرکت فوراور تجربه کنید.

شامپو جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Shampoo دارای فرمول مغذی برای موهای درخشنده

  • پوست سر را تسکین و مرطوب می‌کند
  • برای موهای درخشان و پرپشت خوب است
  • مناسب برای انواع موها
  • حاوی روغن اسطوخدوس فوراور
  • مناسب گیاهخواران و وگان (وگن) دوستان
  • فاقد گلوتن

بگذارید ترکیب قدرتمند آلوئه و جوجوبا درخشندگی طبیعی موهای شما را به ارمغان بیاورد. شامپو جوجوبا فوراور درحالی‌که موها را تمیز ، متناسب و قابل‌کنترل می‌کند ، پوست سر را آرام و مرطوب می‌کند.

دو ماده اصلی ، ژل آلوئه ورا تثبیت‌شده و روغن جوجوبا ، کاملاً باهم کار می‌کنند تا موهای نرم و ابریشمی شما را درخشنده کند. روغن جوجوبا یک اثر کراتینه کننده ایجاد می‌کند که رنگ و درخشندگی طبیعی موهای شما را به ارمغان می‌آورد. آلوئه ورا پوست سر شما را آرام می‌کند و رطوبت عمیقی را برای راحتی روز فراهم می‌کند. به‌جای اینکه از ترکیبات مصنوعی کف سازی استفاده شود، ترکیب آلوئه ورای موجود در شامپو جوجوبا فوراور  به‌طور طبیعی ساپونین (یک ماده گلیکوزیدی است که از گیاهان مختلف به‌دست‌آمده و در اثر حرکت دادن آن با آب کف تولید می‌کند) را تأمین می‌کند ، که به ایجاد یک کف نرم لطیف کمک می‌کند.

و درحالی‌که  آلوئه و جوجوبا مواد اصلی در شامپو جوجوبا فوراور می‌باشند  ، مواد قدرتمند دیگری نیز در آن پیدا خواهید کرد. شامپو جوجوبا فوراور با روغن اسطوخدوس فوراور برای درخشش مو و پخش عطر و بویی زیبا و آرام ، و همچنین روغن میوه نسترن که به‌طور طبیعی حاوی ویتامین A و اسیدهای چرب است ، باعث رشد موهای سالم روی سر شما می‌شود.

 

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

 

شیوه استفاده از شامپو جوجوبا فوراور

به موهای مرطوب بمالید و ماساژ دهید تا پوست سر تحریک‌شده و کف نرم ایجاد شود. کاملاً بشویید. برای کسب بهترین نتیجه ، بعد از شستشوی کف­ها بهتر است که موهای خودتان را با نرم‌کننده جوجوبا فوراور آبکشی کنید.

 

شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Conditioning Rinse

محصولات شرکت فوراور لیوینگ با پیشرفت‌های علمی روز دنیا همگام است. شرکت فوراور لیوینگ فرمول عناصر جوجوبا و آلوئه ورا در شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Conditioning Rinse درهم‌آمیخته‌اند. این محصول حاوی ویتامین B کمپلکس، ماکادمیا، جوجوبا و اسانس روغن اسطوخودوس بوده که به درخشندگی فوق‌العاده مو کمک می‌کند. این محصول با دارا بودن فرمول متعادل pH از ایجاد موخوره در مو جلوگیری می‌کند.

لطافت و درخشش تمام‌روز با شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور

  • مو و پوست سر را مرطوب می‌کند
  • برای داشتن موهای نرم ، براق و قابل‌کنترل
  • متعادل‌کننده PH
  • فرمول سبک
  • مناسب گیاهخواران و وگان (وگن) دوستان
  • فاقد گلوتن

استفاده از شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Conditioning Rinse بعد از استفاده از شامپو جوجوبا فوراور Aloe-Jojoba Shampoo موهای شما را سبک، نرم و براق می­کند.

این فرمول متعادل با pH ، علاوه بر آرامش فوق‌العاده در پوست سر ، ساقه موهای شما را می‌پوشاند تا قسمت‌های شکاف خورده از بین برود. شستشوی مو با شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور همچنین با ویتامین B5 ، ماکادمیا و اسطوخودوس غنی‌شده است تا موها را  درخشنده، زیبا و محکم نگه دارد.

در شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور از ژل آلوئه ورا تثبیت‌شده برگ داخلی گیاه آلوئه­ورا استفاده شه است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که موها و پوست سر خودتان را با بالاترین کیفیت مواد طبیعی تغذیه می‌کنید.

روغن جوجوبا ضمن حفظ این درخشش ماندگار ، به رنگ و درخشندگی طبیعی موهای شما کمک می‌کند. افزودن روغن ماکادمیا و دانه‌های آفتابگردان به جبران آب بدن کمک کرده و موها را ابریشمی و صاف می‌کند.

شیوه استفاده از شامپو نرم‌کننده جوجوبا فوراور

بعد از شامپو زدن با شامپو آلوئه جوجوبا ، نرم‌کننده جوجوبا فوراور را با شستشو با مو ماساژ دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه بگذارید تا بماند. سپس موهای خودتان را کاملاً بشویید و خشک کنید. برای مرطوب کردن ، مقدار کمی را به موهای خیس که از انتها تا امتداد می­یابد ، بمالید. موهایتان را طبق معمول خشک کنید.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

شامپوی آلوئه ورا و جوجوبا Aloe-Jojoba Shampoo

 ` با فرمول آلوئه ورای خالص که متعادل‌کننده pH است، به موهایی درخشان، نرم و قابل حالت‌دهی دست‌یابید. موهای خانواده شما با این فرمول آلوئه خالص و متعادل ، براق ، نرم و قابل‌کنترل خواهد بود. ژل آلوئه ورا تثبیت‌شده نه‌تنها برای موها بلکه برای پوست سر شما نیز مفید است. خواص ژل آن را به گزینه‌ای طبیعی نسبت به سایر شامپوها تبدیل می‌کند ، درحالی‌که فرمول ملایم و غلیظ آن را برای انواع مو مناسب می‌کند.

ویژگی‌های شامپوی آلوئه ورا و جوجوبا

  • با کمک به حفظ سلامت مو و پوست سر ، فعالیت آنزیمی آن سلول‌های مرده را از بین می‌برد.
  • این ماده با اسیدهای آمینه آلوئه تقویت می‌شود و با اسیدهای آمینه موجود در فولیکول‌های مو و پاپیلاس مطابقت دارد.
  • ساپونین ها و مواد رس طبیعی را برای تقویت مو و بدن دادن به آن تأمین می‌کند

روغن جوجوبا ، یک ماده عالی است که سالها در فرمول‌های مراقبت از مو استفاده می‌شود. این ماده رطوبت ازدست‌رفته پوست و مو را دوباره جبران می‌کند. درحالی‌که سبوم (چربی ترشح‌شده از غدد چربی پوست) سفت شده را از مو پاک می‌کند ، ساقه مو را تقویت می‌کند و انتهای آن را تقویت می‌کند. این به‌طور طبیعی به شما امکان می‌دهد موهای خشک و مرطوب را شانه بزنید ، بدون اینکه ظاهر خشک داشته باشد.

شامپوی آلوئه ورا و جوجوبا محصولی ملایم و قادر به پاک کردن حتی چرب‌ترین موها ، به از بین بردن پوسته‌پوسته‌ها و تسکین پوست سر کمک می‌کند و موهای شما را براق و قابل‌کنترل می‌کند.

شیوه استفاده از شامپوی آلوئه ورا و جوجوبا

به موهای مرطوب بمالید و ماساژ دهید تا کف نرم روی موها ایجاد شود، سپس موها را آبکشی کنید. در صورت نیاز ، این روش را تکرار کرده و آبکشی کنید تا موها کاملاً تمیز شوند.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) Aloe shave gel 

با استفاده از آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) Aloe shave gel اصلاحی جدید را تجربه کنید. مرطوب‌کننده های متعددی که در این محصول وجود دارد، به شما احساس شادابی و لطافت در پوستتان می‌بخشد. کوکوآمفواسیتید دی سدیم که از مشتقات اسیدهای چرب روغن نارگیل است محصولی بی‌نظیر به وجود آورده که هنگام اصلاح احساس شادابی و طراوت در پوست ایجاد می‌کند.

 ژل موبر مرطوب‌کننده برای اصلاح ملایم و کامل.

  • با 40٪ ژل آلوئه ورا خالص
  • 95٪ مواد طبیعی
  • برای پوست حساس و استرس
  • ایدئال برای قبل و بعد از اصلاح
  • برای زنان و مردان

با استفاده از آلوئه شیو ژل (کف اصلاح)  کار معمولی تراشیدن صورت را به یک تجربه نازنینی تبدیل کنید.

ازآنجاکه تراشیدن پوست می‌تواند ساینده باشد ، شرکت فوراور لیوینگ بهترین محصول را برای تسکین پوست صورت  تولید کرده است . آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) با  آلوئه ورا پوست شما را خنک و احیا می­کند.

آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) که برای پوست‌های حساس و به‌راحتی تحریک می‌شود اصلاح کاملاً دقیقی به شما می‌دهد ، از بریدگی‌های کوچک جلوگیری می‌کند ، با تحریک و قرمزی مقابله می‌کند. با استفاده از این ژل، بعد از اصلاح پوستی تازه ، آرام و کاملاً مرطوب خواهید داشت.

آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) شرکت فوراور لیوینگ سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها ، ژل آلوئه ورا ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای زیبایی و سلامتی پوست بعد از اصلاح است. به حفظ رطوبت عالی پوست صورت کمک کرده و رطوبت ازدست‌رفته پوست را جبران می­کند. باعث آرامش و تسکین سریع پوست به لطف آنزیم‌های خاصی ازجمله برادی کیناز (آنزیمی که به‌عنوان کلید کنترلی برای انجام بسیاری از فعالیت‌های سلولی از زمان رشد تا هنگام مرگ عمل می‌کند) می­شود. این باعث تحریک دفاع طبیعی پوست می‌شود ، که به شما امکان می‌دهد بهتر در برابر تحریکات خارجی پوست قرار گیرد. از بروز لکه‌های کوچک به دنبال رویش مجدد مو جلوگیری می‌کند. با ترمیم و بازسازی ، به حفظ فرم خوب پوست کمک می‌کند.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

 مجموعه ضد سلولیت و لاغری موضعی فوراور Aloe body toning kit 

اگر می‌خواهید با بدنتان مهربان‌تر باشید، از مجموعه ضد سلولیت و لاغری موضعی فوراور Aloe body toning kit  که برای استفاده در منزل و جهت سفت کردن و تنظیم اندام بدنتان طراحی‌شده است، استفاده کنید. این محصول پیدایش سلولیت را به حداقل می‌رساند. ترکیب گیاهان اروپایی و عوامل گرم‌کننده بدن، سلاح ویژه بدن شما در مبارزه با پیدایش سلولیت­ها است. استفاده از مجموعه ضد سلولیت آلوئه اعضای بدنتان را به نحوی شایسته­ای تنظیم می‌کند.

Aloe Body Toning Kit یک مجموعه شامل سه محصول اصلی شامل ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) ، کرم سفت کننده بدن (آلوئه بادی تونر) ، کرم نرم‌کننده بدن آلوئه ورا و دو محصول کمکی شامل پد ابری ماساژ و سلفون می­باشد.

مراحل استفاده از مجموعه ضد سلولیت و لاغری موضعی فوراور به شکل زیر است:

  • مرحله اول: ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) را به شکل دایره­ای با یک لیف طبیعی روی پوست ماساژ دهید و سپس آن را از روی پوست شستشو کنید. این کار باعث خون‌رسانی پوست و آرامش پوست می­شود و استرس و تنش پوست را کاهش می­کند.
  • مرحله دوم: کرم سفت کننده بدن را روی پوست ماساژ دهید. آن را روی بازوها، بالای ران و شکم خودتان بمالید. این کرم باعث از بین رفتن عوامل سمی رسوب شده در زیرپوست شما کمک می­کند. این رسوبات می‌تواند نتیجه گردش خون نامناسب یا احتباس آب اضافی بدن باشد که در اثر رشد سلول‌ها نیز ایجادشده است. تمام موارد اضافی از طریق کلیه دفع می‌شود.

سطح بدن را با استفاده از چندین لایه سلفون بپیچید و حداقل برای یک ساعت ریلکس کنید. این تونر حاوی 2 عامل گرم‌کننده است: روغن دارچین و فلفل دلمه‌ای که در زیر لفاف کار می‌کند.

  • مرحله سوم: کرم نرم‌کننده بدن آلوئه ورا را بعد از باز کردن سلفون روی پوست ماساژ می‌دهید. این کرم را نباید روی پوست گردن، پستان‌ها و پایین پاها استفاده شود. این کرم پوست را بازسازی می­کند و سلول‌های چربی را از بین می­برد، مایعات جمع شده بین بافت‌ها را حرکت می­دهد و گردش خون را تقویت می­کند.

برای سلامتی بیشتر و تأثیر بیشتر این محصولات بهتر است که روانه 3 لیتر آب بنوشید و اگر ورزشکار هستید هم تا 5 لیتر در روز بایستی مایعات بنوشید.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

 ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) Forever aloe bath gelee

وقتی خستگی‌های روزمره، شما را به سمت حمام می‌کشانند تا زیر دوش، بدن خود را به آرامش برسانید، اجازه دهید تا ژل حمام آلوئه، بانی این آرامش باشد. این ژل که سرشار از آلوئه ورای خالص است، حاوی عصاره‌هایی گیاهی می‌باشد که همگی به‌منظور تازه کردن و آرامش بخشیدن به بدن شما در این ژل باهم ترکیب‌شده‌اند.

 با ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) به پوست خودتان طراوت ببخشید

  • فرمول غنی از آلوئه
  • پوست را تغذیه و مرطوب می‌کند
  • پوست را آرام و تمیز می‌کند
  • احساس شادابی و آرامش را در شما ایجاد می‌کند

آیا اخیراً برای یک دوش گرفتن تسکین‌دهنده وقت گذاشته‌اید؟ مطالعات نشان می‌دهد که استراحت در حمام گرم تنش و اضطراب را کاهش می‌دهد و به بدن شما کمک می‌کند تا از خستگی جسمی رهایی یابید. ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) فرموله شده است تا زمان استحمام را برای شما آرامش‌بخش و شاداب کند.

ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) سرشار از ژل آلوئه ورا است که مهر تائید شورای بین‌المللی آلوئه را دریافت کرده است. این محصول به از بین بردن سلول‌های مرده پوست و آشکار کردن پوست صاف و تمیز کمک می‌کند.

ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) همچنین با ترکیب عصاره پنج گیاه مختلف به تسکین و رفع خشکی پوست کمک می‌کند و پوست شما را در طول روز نرم و شاداب نگه می­دارد.

بدن خود را با ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه) نوازش کنید تا به شما احساس آرامش ، تمیز و سرحال بودن را بدهد.

شیوه استفاده از ژل استحمام آلوئه (شامپو بدن آلوئه)

ژله حمام آلوئه را با یک لیف با الیاف طبیعی بمالید و با آرامی روی کل بدن ماساژ دهید تا شادابی ، تمیزی و آرامش را روی پوست خود احساس کنید. بعد از استحمام با حوله حمام نرم پوست را خشک‌کنید.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور Relaxation Massage Lotion 

با استفاده از لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور Relaxation Massage Lotion رطوبت موردنیاز پوست تأمین‌شده و پایانی عالی برای یک آروماتراپی لذت‌بخش می‌باشد .این محصول حاوی آلوئه ورا ، روغن‌های ضروری، چای سفید و عصاره میوه‌ها می‌باشد. ماده اصلی تشکیل‌دهنده این لوسیون چای سفید است و همان‌طور که می‌دانیم چای سفید از آفتاب‌سوختگی جلوگیری می‌کند عملکرد سلول‌های پوست را بالا برده و از تخریب پوست در مقابل نور ماورای بنفش محافظت می‌کند. همچنین، پوست را جوان می‌سازد. چای سفید دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان می‌باشد. آنتی‌اکسیدان‌ها در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد، از بدن محافظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد موجب پیر شدن و تخریب سلول‌های پوستی می‌شوند.

ترکیبات لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور

لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور پایان عالی برای روز پراسترس شما است. لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور با ترکیبات ژل آلوئه باربادنسیس ، روغن اسطوخودوس ، روغن برگاموت ، عصاره چای سفید ، عصاره پوست خیار ، عصاره پوست درخت میموزا مزایای تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده بدون چربی را برای پوست ایجاد می­کند.

مزایای لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور

  • پایان عالی برای روز پراسترس شما است.
  • آرامش‌بخش بدن است و پوست صورت را تسکین می‌دهد.
  • شامل روغن‌های ضروری است که به پوست شما طراوت و جوانی می‌بخشد

شیوه استفاده از لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور

بعد از استحمام به‌آرامی روی پوست با دست ماساژ دهید و سپس پوست را با حوله نرم خشک‌کنید

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

نمک دریایی آرام‌بخش حمام Forever Relaxation Bath Salts 

با نمک­های آرامش‌بخش حمام که از نمک دریای مرده )بحرالمیت(، سنبل و روغن‌های گیاهی به‌دست‌آمده است، بدن خود را خیس کنید. از زمان مصریان باستان، مردم از سراسر دنیا به بحرالمیت سفر می‌کردند تا از تأثیرات درمانی نمک‌های این دریا بهره‌مند شوند. نمک‌های بحرالمیت، منبعی عالی برای آرامش بخشیدن و مرطوب‌سازی پوست است.

نمک دریایی آرام‌بخش حمام علاوه بر جنبه درمانی، خواب آرامی را بعد از حمام به شما هدیه می­دهد.

نمک دریایی آرام‌بخش حمام یک درمانگر باستانی

از زمان مصریان باستان ، مردم از سراسر جهان به دریای مرده سفرکرده‌اند که اثرات درمانی آن را گزارش کرده است. نمک دریای مرده برای تسکین و آب‌رسانی به پوست شما عالی است.

اسطوخودوس به دلیل خواص تسکین‌دهنده ، یک گیاه شناخته‌شده در رایحه‌درمانی است. اثبات‌شده است که رایحه‌درمانی با اسطوخودوس و سایر روغن‌های اساسی به خواب و آرامش کمک می‌کند.

شرکت فوراور لیوینگ با ترکیب دو ماده قدرتمند در نمک‌های حمام آرامش‌بخش یکی از آرامش‌بخش‌ترین محصولات حمام موجود در بازار امروز را تولید کرده است. فقط دو قاشق غذاخوری تمام چیزی است که شما برای یک تجربه آرامش‌بخش در حمام نیاز دارید.

 

عناصر نمک دریایی آرام‌بخش حمام

  • نمک دریایی
  • روغن اسطوخودوس
  • روغن میوه برگاموت
  • روغن پوست درخت سدر اطلسی
  • مالتودکسترین(یک مکمل غذایی است که از دانه نشاسته تولید می‌شود)
  • سیلیس هیدراته
  • عطرهای طبیعی

شیوه استفاده از نمک دریایی آرام‌بخش حمام

تقریباً دو قاشق غذاخوری نمک دریایی آرام‌بخش حمام را در یک وان آب بریزید. برای بهترین نتیجه ، اجازه دهید نمک‌های حمام کاملاً حل شوند

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

مجموعه آرامش‌بخش حمام (پک آرما اسپا) Forever Aroma Spa Collection 

با سه محصولی که در یک مجموعه جمع شده‌اند و درواقع باید نامشان را محصولات عطر درمانی(آروماتراپی= معالجه توسط ماساژ با روغن معطر) نام نهاد، حس‌های خود را رها کنید. این مجموعه شامل سه محصول است: نمک‌های آرامش‌بخش حمام، ژل آرامش‌بخش حمام و لوسیون آرامش‌بخش ماساژ. این محصولات چه به‌تنهایی استفاده شوند و چه در کنار یکدیگر مورداستفاده قرار گیرند، لذت فراوانی را از تجربه عطر درمانی نصیب شما خواهند کرد و این‌همه لذت و آرامش را می‌توانید در منزل خود تجربه کنید.

مجموعه آرامش‌بخش حمام (پک آرما اسپا)  شامل محصولات زیر است:

  • نمک دریایی آرام‌بخش حمام

با نمک‌های آرامش‌بخش حمام که از نمک دریای مرده )بحرالمیت(، سنبل و روغن‌های گیاهی به دست آمده است، بدن خود را خیس کنید. از زمان مصریان باستان، مردم از سراسر دنیا به بحرالمیت سفر می‌کردند تا از تأثیرات درمانی نمک‌های این دریا بهره‌مند شوند. نمک‌های بحرالمیت، منبعی عالی برای آرامش بخشیدن و مرطوب‌سازی پوست است.

  • ژل حمام ریلکسیشن (شامپو آرامش‌بخش بدن حمام)

با استفاده از ژل حمام ریلکسیشن (شامپو آرامش‌بخش بدن حمام) لایه‌برداری ملایمی در سطح پوست انجام می‌گیرد بدین‌صورت که سلول‌های مرده پوست را از سطح پوست جدا کرده وآن را التیام می‌دهد و باعث ظاهر شدن پوستی صاف و نرم می‌شود. این ژل آرامش‌بخش حاوی ژل آلوئه ورا، روغن‌های ضروری و عصاره‌های گیاهی مفید ازجمله اسطوخودوس، ترنج، پرتقال و خیار می‌باشد. این محصول آرامش‌بخش، مرطوب‌کننده و پاک‌کننده‌ی پوست بدن است

  • لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور

لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور پایان عالی برای روز پراسترس شما است. لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور با ترکیبات ژل آلوئه باربارا دنسیس ، روغن اسطوخودوس ، روغن برگاموت ، عصاره چای سفید ، عصاره پوست خیار ، عصاره پوست درخت میموزا مزایای تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده بدون چربی را برای پوست ایجاد می­کند.

با استفاده از این 3 محصول و داشتن یک اسپا آروماتراپی عالی ، خستگی انباشته را از بدن خود دور نمایید. نمک دریایی آرام‌بخش حمام ، ژل حمام ریلکسیشن و لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور به‌تنهایی یا باهم ، از مزایای تجربه آبگرم آروماتراپی رویایی در خانه خود لذت خواهید برد.

مراحل استفاده از مجموعه آرامش‌بخش حمام (پک آرما اسپا)  

مرحله 1: بدن خود را با آبی که حاوی نمک‌های آرامش‌بخش حمام فوراور است خیس نمایید

مرحله 2: با ژل حمام ریلکسیشن (شامپو آرامش‌بخش بدن حمام) و استفاده از یک لیف الیاف طبیعی پوست خودتان را تمیز و لایه‌برداری می‌کنید

مرحله 3: با لوسین ماساژ آرام‌بخش فوراور پوست خودتان را مرطوب کنید. و این‌یک پایان عالی برای تجربه نهایی اسپای لذت‌بخش در منزل می‌باشد.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

تونر آب‌رسان Aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner 

این محصول یک فرمول بدون الکل و غیر خشک‌کننده است که حاوی آلوئه ورای طبیعی و نارون کوهی است که با مرطوب کننده‌های مخصوص پوست و عصاره‌های گیاهی ترکیب‌شده تا پوست را تقویت نماید. این محصول، برای نرم کردن سلول‌های پوستی،حاوی کلاژن و آلانتونین نیز هست. این کرم آخرین آثار باقی‌مانده از مواد آرایشی و تنظیفی دیگر را از بین می‌برد و آلودگی‌ها سلول‌های مرده سطح پوست را دفع می‌کند و به همین خاطر، می‌تواند نقش پاک‌کننده و تقویت‌کننده منفذهای پوستی را نیز ایفا نماید. این محصول، چربی‌ها و آلودگی‌های پوست را از بین برده و پوست را تمیز، نرم، متعادل و شاداب نگه می‌دارد. این محصول آبدهی ، مرطوب‌سازی و پاک‌سازی پوست را به انجام می‌رساند.

تونر آب‌رسانی بخشی از مجموعه آلوئه فلور د ژووانس است و یک ماده آماده‌سازی ملایم است که برای از بین بردن آخرین اثرات پاک‌کننده ، آرایش ، ناخالصی‌ها و سلول‌های سطحی استفاده می‌شود ، بنابراین باعث تمیز کردن ثانویه خوب و تقویت‌کننده منافذ پوست می‌شود.

ویژگی‌های تونر آب‌رسان Aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner

  • مقوی و مرطوب‌کننده پوست است.
  • فرمول بدون الکل.
  • حاوی آلوئه ورا ، فندق افسونگر(نام یک سرده از تیره انجیلیان است) ، عصاره گیاهان و کلاژن است.

خواص تونر آب‌رسان فوراور لیوینگ

روغن‌ها و آلودگی‌های باقیمانده را از بین می‌برد درحالی‌که پوست را نشاط می‌بخشد و پوست را تمیز ، صاف و متعادل می‌کند. آب‌رسانی پوست بدن به دلیل صاف و لطیف شدن سطح پوست انجام می‌شود.

عناصر تونر آب‌رسان فوراور لیوینگ

  • آب برگ آلوئه باربادنسیس
  • آب (Aqua)
  • عصاره میوه درخت فندق افسونگر
  • پروپاندیول
  • کلاژن محلول
  • عصاره میوه لیمو
  • عصاره میوه‌ای خیار
  • عصاره گیاه دم‌اسبی
  • عصاره گل بابونه
  • عصاره برگ رز ماری
  • سدیم پیروگلوتات (این ماده به‌صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد که وظیفه آن نگهداری رطوبت در سلول‌هاست. این ماده قابلیت جذب آب بسیار بالایی دارد)
  • لاکتات سدیم
  • تری اتانول آمین
  • آلانتوئین
  • سدیم هیالورونات
  • دی سدیم EDTA
  • فنوکسی اتانول
  • کاپریل گلیکول
  • هگزاندیول 1،2
  • منتول
  • عطر (عطر)

شیوه استفاده از تونر آب‌رسان فوراور

با استفاده از یک پنبه ، هرروز صبح و عصر با حرکت رو به بالا از تونر آب‌رسان استفاده کنید. این کار را ادامه دهید تا جایی که هیچ تغییر رنگ دیگری در پنبه مشاهده نشود.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

محلول پاک‌کننده آلوئه ورا Aloe Cleanser 

محلول پاک‌کننده آلوئه ورا Aloe Cleanser از مواد ضد حساسیت تشکیل‌شده است تا لوسیونی سبک، غیر چرب و ضد حساسیت در اختیار شما قرار دهد که رطوبت و پی هاش (PH) پوست را متعادل نگه می‌دارد. این لوسیون به‌سرعت، آرایش و آلودگی‌های پوست را پاک می‌کند. این محصول را به‌عنوان اولین لوسیون پاک‌کننده مورداستفاده قرار دهید، یا حتی می‌توانید آن را به‌صورت روزانه در برنامه روتین مراقبت‌های پوستی و رژیم زیبایی خود قرار دهید. پاک‌کننده آلوئه حاوی میزان مناسبی از روغن جوجوبا و آب است تا احساس طراوت را به پوستتان برگرداند و بدون خشک‌کردن پوست، آن را پاکیزه نماید.

مواد تشکیل‌دهنده محلول پاک‌کننده آلوئه ورا برای ایجاد یک لوسیون سبک ، غیر چرب و غیر تحریک‌کننده که دارای PH و رطوبت متعادل باشد.در از بین بردن سریع آرایش ، خاک و سایر بقایای پوستی نامرئی خوب عمل می‌کند. از آن به‌عنوان اولین قدم در آماده‌سازی پوست و مراقبت‌های روزمره پوست استفاده کنید. محلول پاک‌کننده آلوئه ورا حاوی مقدار مناسبی از روغن جوجوبا و آب برای ایجاد احساس تازگی در پوست شما است.

محلول پاک‌کننده آلوئه ورا از مواد ضد حساسیت تهیه‌شده و یک لوسیون سبک ، غیر چرب و غیر تحریک‌کننده تولیدشده است که PH پوست را تنظیم می­کند.

 

ویژگی‌های محلول پاک‌کننده آلوئه ورا فوراور لیوینگ

  • یک لوسیون پاک‌کننده ملایم و ملایم.
  • ایدئال برای از بین بردن آرایش.
  • حاوی ویتامین C است.
  • ضد آلرژی و حساسیت

شیوه استفاده از محلول پاک‌کننده آلوئه ورا فوراور لیوینگ

با نوک انگشتان خود ، با استفاده از یک حرکت صاف و دایره‌ای ، به‌آرامی چندین قطره محلول پاک‌کننده آلوئه ورا را در سراسر ناحیه صورت و گردن خود پخش‌کنید. برای از بین بردن آرایش ، آلودگی و بقایای پوست مرده ، به‌آرامی با یکپارچه یا دستمال مرطوب پاک‌کنید و پوست را تمیز ، نرم و لطیف کنید.

در صورت تمایل با تونر آب‌رسان Aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner استفاده نمایید.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

فرمینگ دی لوشن (کرم سفت کننده و ضد چروک روز) Firming Day Lotion 

فرمینگ دی لوشن (کرم سفت کننده و ضد چروک روز) Firming Day Lotion شاهکاری در مراقبت‌های پوستی است که فرمولی ويژ جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الوئه فلور دو ژوانس دارد. این لوسیون برای استفاده روزانه و مبارزه با عناصر مضر پوست، بسیار ایدئال است زیرا دانش پوست‌شناسی را با هنر زیباشناسی درهم‌آمیخته تا محصولی بسیار مؤثر برای کاهش نشانه‌های سالخوردگی در پوست ارائه نماید و برای این کار، پوست را تقویت می‌کند، بافت‌های پوست را بازسازی کرده و منافذ پوستی را پر می‌کند تا پوست صورت شما را برای آرایش آماده سازد.

نقاط قوت استفاده از فرمینگ دی لوشن (کرم سفت کننده و ضد چروک روز)

  • درخشندگی را به پوست خسته باز می‌گرداند
  • پوست مرطوب و نرم می‌شود

فرمینگ دی لوشن (کرم سفت کننده و ضد چروک روز) پوست شما را مرطوب و به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد تا اثر فوری جوانی داشته باشد. پوست نرم و لطیف ، درخشندگی ، شفافیت و درخشندگی را بازیابی می‌کند. ترکیبات طبیعی آلوئه ورا برای بهبود اکسیژن رسانی پوست ، یکسان‌سازی چهره و ایجاد درخشندگی و درخشندگی به‌صورت سینرژیک عمل می‌کنند.

فرمینگ دی لوشن (کرم سفت کننده و ضد چروک روز) چگونه عمل می­کند؟

در بدو تولد ، همه ما پوستی نرم و زیبا داریم سالها می‌گذرد و سبک زندگی و محیط به‌طور قابل‌توجهی بر کیفیت پوست تأثیر می‌گذارد. استفاده از لوازم‌آرایشی ، خواب کم ، آفتاب و رژیم غذایی کنترل نشده مطمئناً کیفیت پوست شما را به‌مرور کاهش می­دهد.

اما محیط نیز دخالت می‌کند ، آلودگی ، دود سیگار به پوست حمله می‌کند. این آلاینده‌های هوا به پوست متصل می‌شوند ، با گردوغبار ، بقایای آرایش مخلوط می‌شوند و میزان رادیکال‌های آزاد تولیدشده در بدن را افزایش می‌دهند و باعث تسریع پیری پوست می‌شوند.

همه این عوامل منجر به خفگی و کم‌آبی سلول‌های پوست می‌شود. سطح پوست خشن می‌شود ، سلول‌های مرده در آنجا جمع می‌شوند و آن را لکه‌دار می‌کنند ، رنگ پوست تیره می­شود و چروک‌های کوچکی در گوشه چشم و لب ظاهر می‌شود.

به لطف برنامه کامل Fleur de Jouvence ، پوست طراوت ، نشاط و استحکام خود را بازیابی می‌کند. به‌شدت هیدراته و صاف می­شود و دوباره درخشندگی بی‌نظیری را کشف می‌کنند.

 

کرم ریکاوری شب (برطرف‌کننده چین‌وچروک پوست) Recovering Night Crème

کرم ریکاوری شب (برطرف‌کننده چین‌وچروک پوست) Recovering Night Creme یکی از بخش‌های اصلی مجموعه ” آلوئه فلور دو ژوانس” است. این کرم حاوی پلی ساکاریدها و سایر مواد جذب‌کننده رطوبت است و لایه­ای محافظ در برابر فقدان رطوبت پوست را ایجاد می‌کند. برای برقراری تعادل آب و روغن پوست، لیپیدهای طبیعی که از گلیسیریدهای گندم و روغن هسته زردآلو گرفته‌شده‌اند به این کرم اضافه‌شده است. کلاژن محلول نیز برای حفظ ساختار پوست و کاهش چروکیدگی‌های ظاهری پوست و علائم کهن‌سالی به این کرم افزوده‌شده است. به‌علاوه، این کرم حاوی تقویت‌کننده‌های ويژ پوست است که از گیاهان طبیعی و عصاره‌های محصولات زنبورعسل به‌دست‌آمده است.

 

کرم ریکاوری شب (برطرف‌کننده چین‌وچروک پوست) راه‌حل شرکت فوراور لیوینگ برای رفع چین‌وچروک

مرطوب کننده‌های موجود در کرم ریکاوری شبانه، به ظاهر پوست شما، جوانی و طراوت می‌بخشد. این کرم برای مصرف شبانه تهیه‌شده است تا پوست را در هنگام استراحت شبانه، نرم کند و جوانی را به پوست شما برگردانده و آن را نرم و انعطاف‌پذیر و محکم می‌نماید.این کرم، کرمی عالی و مخملین است که چروك‌های پوست را از بین برده و پوست را جوان نگه می‌دارد و درعین‌حال رطوبت و انعطاف‌پذیری را به پوست شما باز

می‌گرداند.

کارایی‌های کرم ریکاوری شب (برطرف‌کننده چین‌وچروک پوست)

  • کرم شبانه‌ای مخملین و غنی
  • حاوی ویتامین C ،ویتامین E ،و پرو ویتامین B5
  • حاوی لیپیدهای افزوده‌شده برای حفاظت از پوست و کمک به آن جهت سرزنده ماندن در هنگام خواب

شیوه استفاده از کرم ریکاوری شب (برطرف‌کننده چین‌وچروک پوست)

کرم را با نوك انگشت به‌ صورت و گردن خود بمالید تا لایه‌ای نازك از این کرم بر روی پوستتان قرار گیرد.

 

آلوئه اكتيويتور Aloe Activator 

آلوئه اكتيويتور Aloe Activator حاوی ژل غنی‌شده آلوئه ورا و آلانتونین است. آلانتونین عاملی ارگانیک در بازسازی سلول‌هاست. آلوئه اکتیویتور یک مرطوب‌کننده عالی است که حاوی آنزیم‌ها، آمینواسیدها و پلی ساکاریدهاست. این محصول برای ترکیب با ماسک پودر، محصولی ایدئال برای مرطوب‌سازی، پاک‌سازی و نرمی پوست است. ماسک پودر، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و سلول‌های جدید را شاداب و انعطاف‌پذیرتر از قبل می‌سازد. آلوئه ورای غنی‌شده، پوست صورت شما را تا نزدیک چشمتان نرم و لطیف می‌کند.

 

ترکیب آلوئه اكتيويتور با پودر ماسک فوراور

آلوئه اکتیویتور یک ماده مرطوب‌کننده عالی است ، حاوی آنزیم‌ها ، اسیدهای آمینه و پلی ساکاریدها. آلوئه اکتیویتور در ترکیب با پودر ماسک فوراور برای رطوبت و تمیز کردن پوست عالی است. سلول‌های مرده پوست توسط ماسک از بین می‌روند و سلول‌های جدید باقی می‌مانند تا ظاهری شاداب ، زنده و درخشان به پوست بدهند. آلوئه ورا تثبیت‌شده فوراور لیوینگ آن را حتی به‌اندازه کافی ملایم می‌کند تا در نزدیکی چشم استفاده شود.

آلوئه اكتیویتور محصولی چندکاره است. این محصول اگرچه به‌عنوان مكمل رژیم آلوئه فلور دو ژوانس به شمار می‌رود، اما خود تأثیر زیادی از جنبه‌های مختلف دارد و ازجمله پاک‌کننده و شاداب كننده‌ای بسیار عالی است. فقط كافی است این محصول را با دستمالی پنبه‌ای به‌آرامی بر روی تمام‌صورت و گردنتان بكشید.

تركيبات آلوئه اکتیویتور

عصاره برگ آلوئه باربادنسیس (ژل غنی‌شده آلوئه‌ورا)، آلانسیون، فلوكسی اتانول، متیل ایزوتیازولینون

کارایی‌های آلوئه اکتيويتور:

  • حاوی ژل آلوئه‌ورا به اضافه آلانسیون
  • مرطوب‌کننده و پاک‌کننده‌ای عالی
  • نرم و قابل‌استفاده در دور چشم
  • پاک‌کننده و شاداب كننده‌ای مؤثر.

روش استفاده آلوئه اکتيويتور

این محصول را با دستمالی پنبه‌ای به‌آرامی بر روی تمام‌صورت و گردنتان بكشید.

 

ریمل حجم دهنده سونیا Sonya Volumizing Mascara 

چشم‌های مردم پس از دیدن چشم‌های زیبای شما که با استفاده از ریمل حجم دهنده سونیا Sonya Volumizing Mascara زیباتر و جذاب‌تر شده است، متعجب می­شوند و شما را تحسین می­کنند. سه نوع مختلف از موم طبیعی: موم زنبورعسل، کارناوبا و کندلیال، به فرمول این محصول انعطاف‌پذیری می‌بخشد و همین امر باعث می‌شود که به‌راحتی بین مژه‌های شما حرکت کند. علاوه بر این،موم یک روش طبیعی برای اضافه کردن ضخامت است و هر تار مژه را پرپشت‌تر نشان می‌دهد.

ریمل حجم دهنده سونیا به لطف مواد باکیفیتی که دارد ، باعث زیبایی مژه‌ها می‌شود و ظاهری خارق‌العاده دارد.

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده سونیا Sonya Volumizing Mascara

  • مژه‌های پر و کامل‌تر
  • 7 ماده فعال مغذی
  • 3 نوع موم طبیعی برای حجم بیشتر

ریمل حجم دهنده سونیا به مژه‌های شما حجم زیادی می‌دهد تا ظاهری شدید و بزرگ داشته باشد. بافت ریمل مژه‌ها را به‌راحتی می‌پوشاند و آن‌ها را یکی‌یکی از هم جدا می‌کند تا جلوه متراکم و ضخیم‌تری به آنها بدهد.

شرکت فوراور لیوینگ از مواد تشکیل‌دهنده باکیفیت ، ازجمله پلیمرهای طبیعی مخصوص ایجادشده برای ایجاد مژه‌ها و شکل موردنظر خود استفاده می‌کنیم. به لطف ریمل حجم دهنده سونیا مژه‌های شما بیش از هر زمان دیگر مقاومت‌ناپذیر خواهند بود. ریمل حجم دهنده حاوی مواد فعال مغذی است که کیفیت مژه‌ها را بهبود می‌بخشد. حتی پس از پاک شدن آرایش ، تفاوت را مشاهده خواهید کرد. مژه‌های شما کاملاً لمس می‌شوند.

دستورالعمل استفاده از ریمل حجم دهنده سونیا

از پایه مژه‌ها شروع کنید ، برس را به سمت انتهای مژه‌ها بکشید. برای ظاهری واضح در روز یک بار و برای ظاهری مجلل و تاریک در شب ، چند بار بزنید.

 

ادکلن مردانه فوراور Edition Cologne Spray for Men 25th 

ادکلن مردانه فوراور Edition Cologne Spray for Men 25th خوشبوکننده مردانه، مایعی معطر و خوشبو است که حس و بوی مردانگی را به شما می‌بخشد. این عطر مردانه، ترکیبی از میوه‌ها و گیاهان است که بوی آن برای مدت‌های طولانی بر جای می‌ماند. این محصول خوشبو، حاصل ترکیب ریحان خردشده، سنبل مدیترانه‌ای، آناناس و نارنج کالابریایی است. رایحه الیت و میوه‌ای این محصول، تا قلب انسان نفوذ می‌کند و عصاره برگ چای و شمعدانی، حسی نوستالژیک را در فرد بیدار می‌نماید. در ادکلن مردانه فوراور ، بوی مردانه‌ای که از چوب درخت بلوط، چوب درخت صندل میسوری و چوب درخت سدر ویرجینیا به‌دست‌آمده، اضافه گردیده است.

با استفاده از ادکلن مردانه فوراور توجه دیگران را جلب کنید. ادکلن مردانه فوراور به طور تخصصی و ویژه برای آقایان سختگیر تولیدشده است . ادکلن مردانه فوراور رایحه‌ای کاملاً دلپذیر و دوست‌داشتنی دارد.

خواص و مواد تشکیل‌دهنده ادکلن مردانه فوراور

ادکلن مردانه فوراور عطری است مایع و خوش‌بو از جنس ، با ترکیبی مردانه از رایحه­های میوه‌ای ، گیاهان جنگلی و چوبی که برای همیشه تازه و ماندگار است.

رایحه اصلی ادکلن مردانه فوراور ریحان خردشده و اسطوخودوس مدیترانه‌ای را به مشام می­رساند که با ترکیبی از رایحه آناناس و ترنج کالابری مخلوط شده است.

بعد از مدتی عطر گیاه شمعدانی و برگ چای و سیب از ادکلن مردانه فوراور به مشام می­رسد.

 

عطر زنانه فوراور 25th Edition Perfume Spray for women 

عطر زنانه فوراور 25th Edition Perfume Spray for women رایحه گل‌های سفید را در خود دارد که از گلبرگ گل‌های گرم و مشکبار به‌دست‌آمده تا حس و شخصیتی زنانه به این محصول ببخشد. این محصول منحصربه‌فرد، از ترکیب گل کاکتوس و گل فریزیای زرد به‌دست‌آمده است که برگ‌های پاپیتال نیز به‌عنوان رایحه‌ای شاداب کننده به این ترکیب افزوده‌شده است. مکمل این ترکیب منحصربه‌فرد، گلبرگ‌های رز، یاسمین، لاله سفید، و مگنولیاست. درنهایت با اضافه شدن عصاره چوب گیلاس، مُشک پوست و نعنای هندی، تمام حس‌های زنانه را می‌توان از این ادکلن گیاهی استشمام کرد.

ویژگی‌های عطر زنانه فوراور

  • ترکیبی عالی ازگل‌های تازه و رختان جنگل‌های گرمسیری
  • عطر زنانه بی‌انتها
  • شیرین ، سبک و پیچیده
  • مناسب سلیقه گیاهخواران و وگان دوستانه
  • فاقد گلوتن

 

با اسپری عطر زنانه فوراور احساس اعتمادبه‌نفس و زنانه کنید. این فرمول به طور ماهرانه‌ای برای عطری شیرین و درعین‌حال سبک با ترکیبی پیچیده و کاملاً متعادل از گل رز ، گل یاس ستاره‌ای ، سوسن سفید و سایر عصاره‌های گیاهی مخلوط شده است تا احساس زیبایی و جسارت به شما دست دهد.

عطر یک دسته‌گل تازه همراه با رایحه جنگل گرمسیری و مشک درهم‌آمیخته و شخصیتی لطیف و درعین‌حال عمیق به آن می­بخشد. عطر نهایی چوب گیلاس ، مشک و گل کاکتوس ، تعادل نرم و استحکام مناسبی را برای رایحه عطر زنانه فوراور ایجاد می‌کند.

مجموعه­ای از رایحه­های گل­ها و چوب‌ها با مقدار مناسبی از عطر نعنای هندی ترکیب‌شده‌اند تا ظرافت و جسارت را به این عطر ببخشند.

 

 

فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) Aloe Veterinary Formula 

حیوانات خانگی بخشی از خانواده ما به شمار می‌روند. با استفاده از فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) Aloe Veterinary Formula شما قادر خواهید بود تا زخم‌های جزئی حیوانات خود را به‌راحتی التیام بخشیده و تسکین دهید. ژل تثبیت‌شده آلوئه ورا به همراه آلاتونین تسکین‌دهنده بسیار قوی را به وجود می‌آورد. این اسپری برای هر حیوانی مناسب است.

ویژگی‌های فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم )

  • زخم‌ها و حساسیت‌های جزئی پوست را تسکین می‌دهد
  • پوست حیوان خانگی را مرطوب می‌کند
  • عمل تسکین‌دهنده سریع برای حیوان خانگی شما
  • غلظت زیاد آلوئه ورا
  • کاربرد آسان
  • مناسب سلیقه گیاهخواران و وگان دوستان است
  • فاقد گلوتن

حیوانات خانگی بخشی از خانواده هستند و دقیقاً مانند ما ، تحت همان بریدگی‌های جزئی و تحریکات پوستی قرار می‌گیرند. فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) به عنوان یک اسپری با کاربرد آسان طراحی‌شده است تا حیوانات خانگی شما را از خراش‌های کوچک تسکین دهد.

ماده اصلی موجود در فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) ژل تثبیت‌شده آلوئه ورا است. مدت‌هاست که مردم قدرت تسکین‌دهنده ژل برگ داخلی آلوئه ورا را موردتوجه قرار می‌دهند. در بسیاری از کشورهای دنیا آلوئه ورا را به‌عنوان گیاهی برای تسکین سوختگی استفاده می‌کنند. نازل اسپری قابل با دقت قابل تنظیم است .

ماده مهم دیگر ، آلانتوئین ، ماده تسکین‌دهنده طبیعی دیگری است که با مرطوب‌سازی و محافظت از پوست در برابر خشکی ، ضمن ایجاد آرامش اضافی برای پوست تحریک‌شده ، تأثیر آلوئه ورا را کامل می‌کند. با افزودن گلیسیرین ، فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) همچنین به‌عنوان یک مرطوب‌کننده برای پوست حیوان خانگی شما عمل می‌کند.

با فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) به حیوانات خانگی خود آرامشی را که شایسته آن هستند را هدیه دهید. فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم ) یک محصول عالی برای برنامه مراقبت از حیوانات خانگی شما است.

شیوه استفاده از فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم )

با آب و صابون ملایم پوست را تمیز کنید و در مواضعی که لازم است اسپری نمایید. برای نتیجه مطلوب ، چندین بار در روز استفاده کنید. فقط برای استعمال خارجی. از تماس با چشم و سایر مناطق حساس خودداری کنید.

لیست مواد تشکیل‌دهنده فرمول دامپزشكى آلوئه ورا ( تسکین‌دهنده درد و زخم )

ژل آلوئه باربادنسیس (ژل آلوئه ورا تثبیت‌شده) ، آب ، آلانتوئین ، گلیسیرین ، توکوفرول (ویتامین E طبیعی) ، اسید اسکوربیک ، سیترات پتاسیم ، پروپیلن گلیکول ، پلی سوربات 20 ، سدیم ، ایمیدازولیدین اوره ، متیل پرابن

 

شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  Forever Aloe MPD 2X Ultra

شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  Forever Aloe MPD 2X Ultra شوینده و پاک‌کننده چندمنظوره است. قدرت تمیزکنندگی آن برای از بین بردن جرم و رفع آلودگی بوده و قابل‌استفاده بر روی سطوح حمام می‌باشد و دست‌ها و لباس‌ها را نرم و لطیف می‌کند. با تنها چند قطره، قدرت پاکیزگی این محصول را مشاهده کنید. این پاک‌کننده ازلحاظ زیست‌محیطی دوستار طبیعت می‌باشد و کاملاً ارگانیک است.

ویژگی‌های شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور 

  • از بین برنده چربی‌ها
  • پاک‌کننده با غلظت دو برابر
  • مواد سازگار با محیط‌زیست
  • فرمول ملایم
  • مناسب سلیقه گیاهخواران و وگان دوستان
  • فاقد گلوتن

آیا آرزو نمی‌کنید یک ماده شوینده داشته باشید که بتواند جایگزین تمامی بطری‌های پاک‌کننده‌های خانگی شما باشد؟ این دقیقاً همان چیزی است که شما با شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور دریافت خواهید کرد. این شوینده بسیار غلیظ  و مؤثر است و سازگار با محیط‌زیست می‌باشد.

شما خیلی دوست دارید که از شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  به‌عنوان مواد شوینده لباس استفاده کنید. آلوئه ورا موجود در این شوینده باعث می‌شود احساس نرمی و تمیزی داشته باشید. شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  برای کف ، حمام ، کاشی ، فرش و حتی ظروف شستن به‌طور دست عالی است. این پاک‌کننده خانگی لکه‌ها را پاک می‌کند ، چربی‌ها را از بین می‌برد و لکه‌ها را بدون خراش و آسیب رساندن به سطح از بین می‌برد.

برخلاف بسیاری از مواد شوینده ، سورفاکتانت های آنیونی و غیر یونی قابل‌تجزیه هستند ، بنابراین لازم نیست نگران آلودگی محیط‌زیست یا آب باشید.

افزودن فقط مقدار کمی از شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور به آب ، یک محلول تمیزکننده قدرتمند را برای شما فراهم می‌کند که هنگام دست‌وپنجه نرم کردن با سخت‌ترین وضعیت‌های ناخوشایند پوست دست شما را نرم می‌کند.

توجه: شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  برای استفاده در ماشین ظرف‌شویی اتوماتیک مناسب نیست.

شیوه استفاده از شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور 

برای لباسشویی ، از 15 میلی‌لیتر برای یک شستشوی عادی استفاده کنید. برای از بین بردن لکه ، مقدار کمی از شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور را بطور مستقیم روی لکه قرار دهید و قبل از شستشو آن را روی لکه مالش دهید. برای استفاده عمومی  مانند کف ، حمام ، کاشی ، فرش و ماشین (داخل و خارج) 30 میلی‌لیتر در هر 5 لیتر آب برای تمیز کردن مناسب است. فقط چند قطره شوینده چندمنظوره آلوئه ام دی پی فوراور  روی اسفنج باعث تمیز شدن ظروف و از بین رفتن لکه‌های فرش و سایر مناطق می‌شود.

 

ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا (دارای آلوئه ورا و عسل) Forever Hand Sanitizer 

80 ٪از تمام عفونت توسط دست منتقل می‌شود. یک راه آسان برای تمیز نگه‌داشتن دست، استفاده از ژل ضدعفونی‌کننده فوراور است که %۹۹.۹۹ میکروب‌ها و ویروس­ها را از بین می‌برد. با توجه به سایز کوچک آن، به‌راحتی قابل‌حمل بوده و همچنین علاوه بر از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها دست‌ها نیز مرطوب نگه می‌دارد.

ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا (دارای آلوئه ورا و عسل) دارای قدرت میکروب‌کشی و آب‌رسانی هم‌زمان

  • باکتری‌ها و ویروس­های مضر را از بین می‌برد
  • پوست را نرم و آب‌رسانی می‌کند
  • رایحه دلپذیر لیمو و اسطوخودوس دارد

میکروب‌ها در همه‌جا وجود دارند و بعضی از مکان‌هایی که ما هرروز از آن‌ها بازدید می‌کنیم ، نقاط گرم انتشار باکتری‌ها و ویروس‌ها هستند. سرویس‌های بهداشتی عمومی ، رستوران‌ها و محل کار شما تنها برخی از مکان‌هایی است که میکروب‌ها در کمین هستند.

ضدعفونی‌کننده دست اولین خط دفاعی شما در برابر این دشمن نامرئی است. بااین‌حال بسیاری از مواد ضدعفونی‌کننده دست می‌توانند پوست دستان شما را خشک کند یا خارش یا حساسیت بیش‌ازحد ایجاد کنند. ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا راه‌حل ایدئال است. این فرمول سرشار از آلوئه ورا است تا پس از ضدعفونی شدن دست شما نرم و لطیف شود.

انجام کارهای روزمره و بدون برداشتن برخی از میکروب‌ها غیرممکن است و گرچه ممکن است نتوانید از این دشمن میکروسکوپی جلوگیری کنید ، اما می‌توانید به‌سرعت با ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا از شر میکروب‌ها خلاص شوید.

ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا فوراور با آلوئه و عسل ساخته می‌شود تا پوست را آب‌رسانی و نرم کند تا باعث شادابی ، تمیزی و مرطوب شدن پوست شود. شما رایحه دلپذیر لیمو و اسطوخودوس را دوست خواهید داشت.

از خود و خانواده خود با ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا فوراور محافظت کنید ، راهی مناسب برای از بین بردن باکتری‌ها یا ویروس‌های مضر در یک بطری با اندازه مناسب که می‌توانید در هرجایی ببرید.

 

شیوه استفاده از ضدعفونی‌کننده دست آلوئه ورا فوراور

دست‌ها را کاملاً با محصول خیس کنید. دست را به‌سرعت بمالید تا خشک شود. کودکان زیر 6 سال هنگام استفاده از این محصول باید تحت نظارت قرار گیرند.

هشدار: فقط برای مصارف خارجی. از آتش شعله دور نگه‌دارید. هنگام استفاده از این محصول در چشم یا در نزدیکی چشم استفاده نکنید. اگر تماس رخ می‌دهد، به‌طور کامل با آب شستشو دهید. از تماس با پوست دارای جراحت خودداری کنید. در صورت ایجاد و ادامه بثورات پوستی یا تحریک استفاده نشود.

 

پاک کننده آرایش چشم آلوئه سونیا Sonya Aloe Eye Makeup Remover

پاک کننده دور چشم آلوئه سونیا ژلی قدرتمند برای پاک کردن آرایش دور چشم

این ژل سبک آلوئه ورا، با سرعت و به نرمی، آرایش چشم را کاملاً پاك می کند. ژل غنی شده آلوئه ورا که بدین منظور تهیه شده است، با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی، بسیار مناسب با ناحیه حساس چشم است.

  • مژه ها را به آرامی، نرم و مرطوب می کند.
  • هیچ پسمانده­ای از خود به جا نمی­گذارد. می توانید بعد از پاك کردن آرایش چشم تان با این محصول، بلافاصله اقدام به آرایش مجدد نمایید.
  • دارای فرمولی منحصر به فرد و بدون چربی است.

به پوست خود طراوت ببخشید: هرگز با آرایش به رختخواب نروید.

پوست سالم، پوستی است که پاکیزه باشد.

 

اسپری آلوئه فرست Aloe First

آلوئه فرست، مکملی عالی برای تسکین پوست و بهترین گزینه اولیه برای آرام کردن سوزش های خفیف پوستی است

آلوئه فرست، مکملی عالی برای تمام جعبه‌های کمک‌های اولیه است. این فرمول منحصر به فرد برای تسکین پوست، بهترین گزینه برای آرام کردن سوزش‌های خفیف پوستی است. آلوئه فرست که با پایه ژل غنی شده آلوئه‌ورا تهیه شده است حاوی پروپولیس زنبور عسل، آلانسیون، و یازده عصاره گیاهی منحصر به فرد است.

 

صابون آواکادو Avocado Face Body Soap

صابون آواکادو Avocado Face Body Soap که از کره‌ی %1۰۰ طبیعی آووکادو تولید شده است، با پوست شما سازگاری کامل دارد و آن را با خواص میوه‌ای و طبیعی خود، مرطوب و پاکیزه می‌کند.

آووکادو تقریبا برای تمام انواع پوست‌ها مناسب است و منافذ پوست چرب شما را به نرمی و بدون ایجاد هر گونه عوارض و التهاب تمیز و سالم می‌کند. از طرفی، این محصول، پوست‌های حساس و خشک را به سرعت نرم می‌کند و در پوست نفوذ می‌کند تا آن را تغذیه و مرطوب کند.

و از آنجا که صابون دست و صورت آووکادو، نرم کننده و مرطوب کننده نیز هست، می‌تواند پس از استحمام نیز از آن استفاده کرد. بوی مرکبات تازه در این محصول، نشانه‌ای از آن است که این صابون، در تمام طول روز، یاوری برای نرم و سالم نگه داشتن پوست است.

کمپانی فوراِور لیوینگ به مدت ۳۰ سال است که پیشگام یافتن و استفاده از منابع طبیعی برای کمک به نرمی، سالمت و زیبایی پوست است. نمونه بارز این تالش ها را می توان در صابون دست و صورت آووکادو دید.

 

کارایی صابون آواکادو فوراور

  • ضد چروک پوست دست و صورت
  • آبرسان مناسب پوست
  • تنظیم کننده PH پوست
  • نرم کننده عالی

اجزای اصلی صابون آووکادو Forever

کره 2٪ آووکادو بدست آمده از میوه آووکادو ، کره خاصیت بهبود هیدراتاسیون  و نرم شدن پوستهای خشک و زبر را دارد. این ماده حاوی ویتامین های متعدد (A ، B ، C ، D ، E ، F و H) ، لسیتین ، فیتواسترول ها و اسیدهای آمینه است. بنابراین برای مراقبت از پوست شکننده کاملاً مناسب است ، به ویژه در مقابل کم آبی بدن محافظت می کند. بسیار غنی است ، اما به راحتی نفوذ می کند و پوست را نرم و نرم می کند.

پایه پاک کننده ملایم: برای نرمی انتخاب شده ، پایه پاک کننده صابون آووکادو ضمن احترام به تعادل آن ، ناخالصی های سطح پوست را از بین می برد.

پروپولیس زنبور عسل، به طور طبیعی دارای خواص تسکین بخشی و پاك کنندگی است و به همین دلیل به این فرمول اضافه شده است.

آلانسیون نیز عنصری بسیار سودمند برای پوست است که در بسیاری از گیاهان یافت می‌شود و در این ترکیب، به عنوان مکمل به آلوئه اضافه شده است.

ترکیب آلوئه با عناصر گیاهی ذکر شده، یک اسپری تسکین دهنده و دارای PHمتعادل ارائه کرده است که می‌توان به راحتی آن را حتی برای پوست‌های حساس نیز مورد استفاده قرار داد. آلوئه فرست به منظور تسکین دادن پوست پس از خراشیدگی‌ها، آسیب دیدگی‌ها، سوختگی‌ها و آفتاب سوختگی تهیه شده است.

از دیگر موارد استفاده این اسپری می‌توان به کاربرد آن برای دفع عناصر آلوده موها اشاره کرد. حتی برخی از آرایشگاه‌ها این اسپری را به عنوان محلولی برای آماده سازی مو قبل از آرایش استفاده می‌کنند زیرا این فرمول به رفع اثرات خشکی موها در حین آرایش و پیرایش مو کمک می‌کند.

  • مناسب برای رفع حساسیت‌های پوستی
  • کمک به رویش مجدد مو
  • مناسب برای بعد از اصالح

 

ماسک صورت فوراور Mask Powder

ماسک صورت فوراور Mask Powder ترکیبی منحصر به فرد از مواد و عناصری غنی است که هریک از آن‌ها به خاطر خواص ویژه و تاثیرشان بر وضعیت پوست وپاکیزگی منافذ پوستی انتخاب شده‌اند.

این پودر به طور خاص به منظورترکیب شدن با آلوئه اکتیویتور تهیه شده است تا پودری سبک خلق نماید که به راحتی می‌توان آن را برای پوست صورت و گردن استفاده نمایید. نشاسته و سفیده تخم‌مرغ دارای خواص تقویتی هستند و کائولین نیز برای جذب بیشتر روغن و چربی به این محصول اضافه شده است. به علاوه، آلانسیون و بابونه نیز به نرم کنندگی و جوانی پوست کمک می‌کنند.

ترکیبات: سفیده تخم مرغ، نشاسته ذرت، آلانسیون، عصاره گل ماتریکاریا (کامومیال رکوتیتا)، اوره دیازولیدینیل، مواد معطر گیاهی.

توجه: ممکن است مصرف این ترکیب، سبب انقباض عضله‌ها شود که این انقباض طبیعی است و خیلی زود از بین می‌رود. همچنین ممکن است گاهی مصرف این محصول سبب خارش‌های خفیف شود.

اگر صورت‌تان شروع به خارش کرد، با نوك انگشت‌تان می‌توانید همان ناحیه را فقط فشار دهید تا خارشش برطرف شود و از مالیدن صورت یا پاك کردن آن خودداری کنید.

کارایی‌های پودر ماسک:

  • با اکتیویتور ترکیب می‌شود تا ماسک صورت مناسبی ارائه کند؛
  • پوست را نرم، پاکیزه، و تقویت می‌کند؛
  • جهت تسکین پوست‌های حساس، حاوی بابونه است؛
  • برای اثرگذاری هر چه بیشتر، می‌توانید این ترکیب را با 1 تا 2 قاشق عسل مخلوط کنید.

روش استفاده ماسک پودری :

یک قاشق از پودر ماسک را به ظرف هم زن اضافه کنید. یک قاشق آلوئه اکتیویتور نیز به ظرف اضافه کنید و آن را هم بزنید تا غلظتش به اندازه لوسیون شود. از برس مخصوص جهت مالیدن لایه‌ای نازك از این ترکیب استفاده کنید. ترکیب به دست آمده را از قسمت گردن به سمت بالا بکشید. بدن خود را ریلکس و راحت نگه دارید و به مدت ۳۰ دقیقه،سر خود را زیاد تکان ندهید.

برای نرم کردن ماسک، حوله مرطوبی را روی صورت بکشید، سپس به آرامی باقیمانده ماسک را پاك کنید و صورت را با آب گرم شستشو دهید. پس از شستشو، می‌توانید از مرطوب کننده‌ها و تقویت کننده‌های مطلوب‌تان استفاده کنید.

 

خط چشم مایع سونیا Sonya Precision Liquid Eyeliner

چشمان خود را با خط چشم مایع سونیا Sonya Precision Liquid Eyeliner زیباتر و جذاب‌تر کنید. این محصول با دارا بودن یک برس نازک، به شما برای کشیدن خطوط نازک کمک می‌کند. 9 ترکیب مواد مغذی پوست ازجمله آلوئه ورا،روغن کرچک، ویتامین E و روغن دانه آفتابگردان به شما کمک می‌کند که به‌راحتی از این خط چشم استفاده کنید.

با Sonya Precision Liquid Eyeliner چشمان متفاوت­تری داشته باشید

  • رنگ غنی ، سیاه مایل به قرمز
  • برس مشخص و نازک برای خطوط تمیز
  • 9 ماده مفید برای پوست ناحیه ظریف چشم
  • خط چشم مایع سونیا به چشمان شما کمک می‌کند تا با یک رنگ‌دانه کربنی عمیق ظاهر شوند ، که خطوط واضح ، براق و ظاهری جسورانه و چشمگیر ایجاد می‌کند.

با داشتن 9 نرم‌کننده پوست – مانند آلوئه تقویت‌کننده پوست ، روغن کرچک ، ویتامین E (همچنین یک آنتی اکسیدان) و روغن دانه آفتابگردان ، این آستر ضد لک برای ناحیه ظریف چشم شما ملایم خواهد بود. نرم‌کننده موجود در خط چشم مایع سونیا  کمک می­کنند تا رنگ به‌آرامی روی پوست حرکت کند ، بنابراین پوست در هنگام استفاده کشیده نمی‌شود.

این آستر مرطوب‌کننده دارای یک‌قلم ارگونومیک است که به‌راحتی قابل نگهداری است. به‌سرعت خشک می‌شود و بدون پوسته‌پوسته شدن و لکه زدن ادامه می‌یابد. نوک قلم آن انعطاف‌پذیر است و جوابگوی هر سبک خط چشمی که مایل هستید می­باشد

با رنگدانه عمیق خط چشم مایع سونیا نمایشی جسورانه و چشمگیر ایجاد کنید که خطوط واضح و براق ایجاد می کند.  با استفاده از این خط چشم روی پوست خودتان احساس کشیدگی نمی کنید.

نحوه استفاده از Sonya Precision Liquid Eyeliner

به‌آرامی اپلیکاتور (افشانه) خط چشم مایع سونیا را در پایه مژه‌های گوشه داخلی قرار دهید و آستر را به‌آرامی روی موضع بکشید. برای لباس روز ساده باشید ، یا بیشتر بکشید تا یک‌چشم گربه­ای سرگرم‌کننده داشته باشید.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

خمیردندان ژلی فوراور Forever Bright Toothgel

آلوئه ورا مدت‌هاست که به خاطر کیفیت و کاربردهای متعددش مورداستفاده بوده است. یکی از این کاربردها، مراقبت از دندان‌هاست. خمیردندان ژلی فوراور Forever Bright Toothgel دندان‌هایتان را سفید و براق می‌کند و ازاین‌جهت، یکی از بهترین محصولات مرتبط با دندان است که در بازار وجود دارد. فرمول منحصربه‌فرد فوراِور برایت و ترکیبات آن که از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته‌شده طعم‌دهنده‌ی طبیعی نعنا در این محصول، احساس تازگی و پاکیزگی به دهانتان خواهد بخشید. این خمیردندان فاقد فلوراید می باشد.

بهترین خمیردندان برای محافظت از دهان و دندان شما

برای تمام اعضای خانواده فرموله شده است و بهترین مواد اولیه در آن بکار رفته است و علاوه بر ماده اصلی آن که همان ژل پایدار آلوئه ­ورا است حاوی بی پروپولیس یا آنتی‌بیوتیک زنبورعسل نیز می‌باشد. وجود این دو ترکیب ضد باکتری در آن موجب خواص ضد باکتری و جرم شده، دهان را خوشبو می‌کند و به علت ضدالتهاب بودن برای لثه‌ها و بافت درونی نازک شده دندان‌ها مفید است. در خونریزی‌های لثه و زخم‌های دهانی بکار می‌رود و هنگامی‌که مسواک زدن موجب درد می‌شود می‌توان آن را به‌تنهایی استفاده کرد.

سال‌ها تحقیق و همکاری با محققان و دندان‌پزشکان خبره، به شرکت فوراِور لیوینگ امکان داده است تا فرمولی بهینه بر مبنای آلوئه تهیه کنند که تمیز کننده‌ای بی‌نظیر برای دندان است.

خمیردندان ژلی فوراور Forever Bright Toothgel حاوی: ژل آلوئه‌ورا، بی‌پروپولیس و نعنا می‌باشد.

 

کارایی‌های خمیردندان ژلی فوراور :

  • برای از بین بردن آفت دهان بسیار مناسب است؛
  • سفید کنندگی عالی را به همراه دارد؛
  • در رفع عفونت‌های لثه موثر است؛
  • با قورت دادن کف آن، میکروب‌های مضر دستگاه گوارش را از بین می‌برد
  • خمیر دندان بدون فلوراید
  • یکی از پر فروش ترین محصولات فوراور لیوینگ ایران

خمیردندان ژلی فوراور  یکی از پر فروش ترین محصولات کمپانی فوراور لیوینگ امریکا است. خمیر دندان آلوئه برایت با ویژگی های انحصاری خود در بین مشتریان محبوبیت خاصی پیدا کرده و در سطح جهان به عنوان بهترین محصول مراقبت دهان و دندان شناخته شده است.

محصولات مراقبت شخصی شرکت فوراور لیوینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *