اهمیت کلاژن برای پوست و بدن

Forever livinng iran
دلایل استفاده از محصولات فوراورلیوینگ آمریکا از میان برندهای موجود در بازار
فوریه 1, 2021
نمایش همه
اهمیت کلاژن برای پوست و بدن

اهمیت کلاژن برای پوست

اهمیت کلاژن برای پوست و بدن

کلاژن پروتئینی هست که در بافت‌های همبند بدن ما یافت می‌شود ضمن حفظ ماندگاری و استحکام  به خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند بدن به‌طور طبیعی کلاژن موردنیاز خود را تولید می‌کند اما با افزایش سن شروع به کاهش می‌کند و باعث ایجاد چین‌وچروک از بین رفتن استحکام و کشش پوست می‌شود و علا‌ئم بروز آن لک کک‌ومک قرمزی پوست چین‌وچروک و شل شدن پوست در ناحیه‌ی فک  می‌باشد و اهمیت کلاژن برای پوست و بدن مشخص می شود .

wrinkled old face

اهمیت کلاژن برای بدن

از چه سنی شروع به مصرف کنیم ؟

زمان مصرف کلاژن در هر فردی متفاوت می‌باشد ولی معمولاً بعد از 35 سال زمان خوبی برای شروع مصرف کلاژن است .

 

freckles old hand

تا چه زمانی کلاژن مصرف کنیم ؟

شرکت فوراور حداقل دوره مصرف کلیه‌ی محصولات رو سه دوره در سال توصیه کرده ولی با توجه به شرایط پوست می‌توان کمتر یا بیشتر استفاده کرد.

اما بهترین کلاژن چه نوع کلاژنی است؟

از انواع کلاژن‌ها کدامیک برای پوست بهتر است ؟

در بدن ما انواع مختلفی از کلاژن وجود دارد کلاژن نوع اول فراوان‌ترین نوع آن در لایه درم پوست و به شکل مارپیچ است که باعث استحکام و زیبایی پوست می‌باشد .

نوع دیگر کلاژن در غضروف‌ها و استخوان است که با افزایش سن ضعیف شده و شروع دردهای استخوانی و مفاصل است و برای درمان این نوع دردها  کلاژن همراه با آرتریت استفاده می‌شود .

در شرکت فوراور برای رفع این مشکل مکمل موو  و  نوشیدنی فریدام پیشنهاد می‌شود .

نوع بعدی کلاژن برای سلامت پوست و مو و دومین کلاژن فراوان بدن است که در نوزادان و کودکان به میزان زیادی وجود دارد که باعث نرمی و پف‌کردگی  پوستشان است که برای بهینه‌سازی سلامت پوست و بدن به‌تدریج با کلاژن نوع اول جایگزین می‌شود .

و اما  دیگر کلاژن‌ها که در دیواره رگ‌ها و قلب و عروق و بقیه بافت‌های بدن  وجود دارند .

collagen effect on skin

اهمیت کلاژن برای بدن

کلاژن هیدرولیز شده چیست ؟

مشکل کلاژن‌های طبیعی این است که دارای مولکول‌های بسیار بزرگ هستند و بدن قادر به جذب آنها نیست و فقط تا زمانی که آنزیم‌ها در بدن تولید شود توسط خود بدن ساخته می‌شوند.

بنابراین کلاژن‌ها جذب نمی‌شوند مگر اینکه هیدرولیز شده باشند و با فرآیند بخار و فشار کلاژن‌های هیدرولیز شده تولید می‌شود این فناوری انقلابی چند سال پیش توسط کشور ژاپن اختراع و ثبت شد.

تا بتوانند به‌صورت مؤثر لیپیدهای کلاژن را کوچک و قابل‌استفاده را به بدن ما انتقال دهند که داخل خون جذب‌شده و در ناحیه درم پوست باقی بماند

بسیاری از شرکت‌ها و برندهای تجاری بجای کلاژن هیدرولیز شده اسیدآمینه‌های ساخت کلاژن را تولید کرده و باقیمت ارزان می‌فروشند که این محصولات با توجه به اینکه آنزیم‌های لازمه‌ی ساخت آن در سنین بالا در بدن وجود ندارد باعث ساخت کلاژن نخواهند شد .

پس کلاژن‌های هیدرولیز شده بهترین نوع کلاژن برای جذب در ناحیه درم پوست بوده و باعث کند شدن روند پیری پوست و ترمیم چین چروک‌ها خواهد شد

روش‌های جوان‌سازی پوست برای افراد بالای 35 سال  با محصولات فوراور

1- استفاده از پکیج اینفینیت و مخصوصاً  استفاده از مکمل firming complex

که اولین مکمل زیبایی انحصاری شرکت فوراورلیوینگ برای به تأخیر انداختن و تحت کنترل گرفتن فرایند سالخوردگی پوست به شما کمک می‌کند.

این قرص بدون روکش و حاوی کلاژن دریایی به‌منظور حفظ رطوبت و شادابی  پوست همراه با ویتامین سی و بیوتن تهیه‌شده است.

2- استفاده از مکمل forever cardio health

forever cardiohealth

که حاوی فرمول منحصربه‌فرد کو آنزیم کیوتن است مواد غذایی بسیار مهمی را برای سلامت بدن فراهم می‌کند که باعث برطرف شدن چین‌وچروک و قدرت و سفتی پوست می‌شود و با اثرات گذر عمر مقابله می‌کند.

3 – ماسک Mask powder

forever mask powder

Aloe Activator

این پودر ماسک با  اکتیویتور مخلوط شده و باعث جوان‌سازی عمیق در پوست می‌شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *