مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

پاک‌کننده آرایش چشم آلوئه سونیا
پاک‌کننده آرایش چشم آلوئه سونیا فوراور
آگوست 24, 2020
محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ
محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ
سپتامبر 2, 2020
نمایش همه
مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

مروری بر مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

مکمل غذایی اکتیوپروبیوتیک Forever Active Probiotic

میکروب ها، میکرو ارگانیسم هایی هستند که در بدن ما زندگی می کنند و به طور کلی در سلامتی و تندرستی ما نقش به سزایی دارند. در حالیکه برخی از میکروب ها مضر هستند، اما بیشتر آنها برای بدن ما مفید می باشند. باکتری های مفید، پروبیوتیک نام دارند که در زبان یونانی به معنای “برای زندگی” است. شرکت فوراور طی پژوهش های مختلف دریافته است که باکتری های مفید نفش مهمی در سلامتی انسان ایفا می کنند و برای عملکرد بهتر به پروبیوتیک ها نیازمند هستند. به منظور افزایش سطح سلامت دستگاه گوارش، این محصول به صورت قرصی کوچک تهیه شده است که به راحتی قابل هضم بوده و به التیام ناهماهنگی های بدن که از طریق انتخاب های ما در روش زندگی و مصرف غذاهای مختلف ایجاد می شود، کمک می کند. این محصول نیز حاوی سویا است. مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

 

فوراور اكتيو پرو – بی Forever Active Probiotic

در حال حاضر بیش از ۸ میلیارد پروبیوتیک B-Pro Active Forever، CFU شامل پروبیوتیک های موردمطالعه بالینی در یک ترکیب متعادل دارای شش خصوصیت برای بهبود هضم سالم، افزایش جذب مواد مغذی و حمایت از عملکرد ایمنی بدن است. این سویه‌های پروبیوتیکی به‌طور خاص برای توانایی آنها برای رسیدن به روده‌ها انتخاب‌شده‌اند. Forever B-Pro Active در یک ویال منحصربه‌فرد برای کنترل رطوبت بسته‌بندی‌شده و از گونه‌های باکتری فعال محافظت می‌کند و اطمینان حاصل می‌شود که شما حداکثر مزایای این محصول را دریافت می‌کنید.

فوراور دیلی Forever Daily

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته Complex AOS ،این مولتی‌ویتامین قدرتمند، پیشرفته‌ترین سیستم موجود برای تأمین ویتامین بدن را در اختیار شما قرار می‌دهد. فرمول اختصاصی ما حاوی یک ترکیب کاملاً متعادل از مواد مغذی است که شامل نیازهای روزانه به ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن می‌باشد. این محصول انقلابی در میان مکمل‌های غذایی برای بهبود سیستم ایمنی بدن است که دارای ۵۵ ماده مغذی و بسیار مفید برای بدن است و ترکیبی از ۲۰ نوع میوه‌ها و سبزی‌های خاص است. سلامت ایده آل در یک بطری.

 

فوراور کلسیم Forever Calcium

مکمل کلسیم فوراور

این محصول مقادیر لازم از کلسیم و ویتامین D که برای حفظ ساختار استخوان و عملکرد آن مناسب را برای شما فراهم می‌آورد. کلسیم کافی و ویتامین D در طول زندگی، به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، ممکن است خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهد.این محصول دارای مقادیر زیادی سیترات کلسیم است. ۴ عدد از این قرص دارای ۱۰۰۰ میلی‌گرم کلسیم بوده که بدن به این مقدار کلسیم در روز نیازمند است. فرمول جدید نمک اسید مالیک، دی-کلسیم به همراه ویتامین D,C ، مس، روی، منگنز و منیزیم، جذب این ماده را تضمین می‌کند.

 

فیبر فوراور Forever Fiber

با اضافه کردن بسته‌های مکمل فیبر به رژیم غذایی خود، چهار نوع فیبر ازجمله (FOS) در بدن شما تأمین می‌شود که پروبیوتیک نامیده می‌شود. هدف از تولید این محصول، تأمین نیاز کلی بدن به ۵۰ گرم فیبر روزانه بدون نیاز به مواد دیگر است. این ترکیب شامل ۴ نوع فیبر است. این محصول را می‌توان به‌راحتی با ژل آلوئه ورا ترکیب نمود و یا بر روی غذا پاشید. حتی می‌توان آن را با آب ترکیب کرده و همه‌جا به همراه داشته باشید. اگر فیبر به همراه غذا مصرف شود، احساس سیر بودن به شما القا کرده و باعث کنترل اشتها و تناسب‌اندام شما می‌شود.

 

فوراور نیچرمین Forever Nature-Min

مکمل نیچرمین (املاح معدنی)

تقریباً %۱۰ از مردم از کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی رنج می‌برند. این محصول شامل بیش از ۱۰ مواد معدنی ضروری و مفید که برگرفته‌شده از دانه‌های طبیعی و گیاهان دریایی است، می‌باشد. این محصول برای بافت‌های سلولی و استخوان‌ها و همچنین آزادسازی انرژی بسیار مؤثر و مفید است.

 

فوراور ارتيك سى Forever Arctic Sea

یک برنامه مغذی کامل همیشه سرشار از مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ است. این محصول با ایجاد توازن کامل امگا ۳ که از روغن کالاماری (ماهی مرکب) تهیه‌شده است، برای سیستم قلب و عروق، مغز، بینایی و واکنش‌های طبیعی ضد گرگرفتگی بسیار حائز اهمیت است. نوع جدید این محصول هم‌اکنون شامل ترکیبی از DHA موجود در روغن کالاماری (ماهی مرکب)، امگا ۳ خالص موجود در روغن ماهی، روغن‌زیتون خالص و همچنین ویتامین E می‌باشد. این ترکیب منحصربه‌فرد، مختص شرکت فوراور بوده و نه‌تنها بیش از %۳۳ از نیاز روزانه بدن به DHA را تأمین می‌کند، بلکه تعادل کاملی بین DHA و EPA ایجاد می‌کند که برای تندرستی و سالمت انسان حیاتی است.

 

آرجى پلاس+Forever ARGI

ال-آرژنین و ویتامین کمپلکس

ال-آرژنين، آمینواسیدی چنان قدرتمند است كه دانشمندان آن را “مولكول معجزه‌گر” می‌نامند. نام‌گذاری آن به‌این‌علت است که بدن ما ال – آرژنین را به اکسید نیتریک تبدیل کرده و باعث شل شدن و بزرگ‌تر شدن رگ‌های خونی شده و گردش خون را در بدن بالا می‌برد. جریان خون بهتر در بدن می‌تواند مزایای بسیاری ازجمله ایجاد تعادل در سطح فشارخون سالم، کمک به رشد عضلانی و … به همراه داشته باشد.

 

ویتولایز آقایانForever Vit lize

این محصول حاوی ترکیبات گیاهی مانند نخل بادبزنی و دانه کدوتنبل است که به‌عنوان یک مکمل تمامی نیازهای مردان را تأمین می‌کند. این محصول منحصراً برای مردان تهیه‌شده است که شامل ترکیبات گیاهی بوده و تعادل مواد مغذی در بدن را حفظ کرده و پروستات را تقویت می‌کند و همچنین باعث تولید هورمون در بدن می‌شود.

مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

ویتولایز بانوان  Forever Vit lize

(مکمل ضروری برای بانوان)

این ترکیب طبیعی داری مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان موجود در میوه‌ها، گیاهان، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به‌طور خاص برای نیازهای یک زن طراحی‌شده و عملکرد هورمونی را در زنان بهبود می‌بخشد. این محصول شامل ترکیبی اختصاصی از ترکیبات گیاهی ازجمله پودر سیب، گل ساعتى، شیساندرا و توت است که قرن‌هاست در چین و روسیه به دلیل خواص بسیار آن استفاده‌شده است. این محصول منحصراً برای بانوان تولیدشده است که دارای ترکیبات گیاهی بوده و به ایجاد تعادل در هورمون‌ها کمک می‌کند. با توجه به تکنولوژی ساخت این مکمل، مواد مغذی از طریق یک مکانیسم زمانی مشخص برای نتیجه‌گیری بهتر، جذب بدن می‌شوند.

 

مکمل A بتاکر Forever A-Beta-CarE

Forever A-Beta-CarEیک فرمول کارآمد و اساسی به همراه ویتامین‌های A و E(بتا کاروتن( بوده و همچنین دارای ماده معدنی سلنیوم آنتی‌اکسیدانی می‌باشد. آنتی‌اکسیدان‌ها در مبارزه با رادیکال‌های آزاد نقش حیاتی ایفا می‌کنند. ویتامین E ،سال‌هاست به‌عنوان یک ماده مغذی قدرتمند برای سالمت بینایی و پوست شناخته‌شده است. این محصول یک مکمل مغذی ويژه است که ویتامین A موردنیاز بدن را به‌صورت بتاکاروتن تأمین می‌کند. بدن در صورت نیاز، بتاکاروتن را در طول فرایند هضم در روده کوچک به ویتامین A تبدیل می‌کند. بنابراین هیچ ترسی از مصرف بیش‌ازحد ویتامین A وجود ندارد. بتاکاروتن همچنین به‌عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می‌شود که همراه مناسبی برای ویتامین A و سلنیوم است.

 

مولتی‌ویتامین جویدنی کودکان فوراور Forever Kids

بچه‌ها با مصرف این محصول بر این باور خواهند بود که تحت درمان هستند و شما نیز با آرامش خاطر اطمینان دارید که نیاز روزانه فرزند شما به انواع ویتامین‌ها تأمین‌شده است. این مواد مغذی گیاهی از بهترین مواد غذایی خام شامل کلم بروکلی،اسفناج، هویج و کلم به دست می‌آید. عناصر مواد مغذی گیاهی از مواد غذایی چون هویج، کلم بروکلی، اسفناج، کلم، سیب، قره قاط )زغال اخته(، گوجه‌فرنگی و مرکبات است و حاوی شکر، رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده نیست. هم شما و هم فرزندانتان عاشق طعم طبیعی پرتقال و انگور در آن خواهید شد. مناسب برای سنین دو سال و بالاتر برای کمک به بدن و ذهن در حال رشد.

 

مکمل حرکت Forever Move

آزادانه حرکت کنید و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول شرکت فوراور از مفاصل و عضلات خود به‌خوبی محافظت کنید. این راه‌حل طبیعی برای حمایت از عضلات و مفاصل سالم از ویژگی‌های ترکیب دو ماده قدرتمند است که در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود؛

این محصول ارائه‌شده توسط شرکت فوراور، ازنظر بالینی تقریباً 5 برابر مؤثرتر از گلوکزامین و کندراتین است که حرکت شما را آسان‌تر کرده و انعطاف‌پذیری مفاصل را نیز افزایش داده، به سلامتی غضروف‌ها کمک می‌کند، گرفتگی عضلات و مفاصل را کاهش داده و به بازیابی سریع )۷ تا ۱۰ روز( پس از ورزش سرعت می‌بخشد!

NEM یک عالمت تجاری ثبت‌شده توسط شرکت فناوری LLC ،ESM می‌باشد.

BioCurc یک عالمت تجاری ثبت‌شده توسط شرکت BioPharm  Boston می‌باشد.

 

فوراور گارليك تايم Forever Garlic-Thyme

(مکمل غذایی سیر و آویشن)

قدمت استفاده از سیر و آویشن در رژیم غذایی روزانه به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. سیر گیاه پیچیده‌ای است. اصلی‌ترین ترکیب فعال سیر خام، آلیسین است. آلیسین عامل بسیار قدرتمندی است که وارد جریان خون، روده‌ها و پوست شده و با باکتری‌ها مبارزه می‌کند. آلیسین مهم‌ترین ترکیب فعال در این مکمل است. آویشن نیز دارای روغنی مفید است که سرشار از ماده تیمول بوده و به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده با خاصیت ضد باکتریایی و آنتی‌اکسیدانی قوی عمل می‌کند.

 

مکمل غذایی جهت ارتقای سیستم ایمنی بدن Forever Immublend

این مکمل حمایتی و همه‌جانبه دارای ویژگی‌های  و maitake ،الکتوفرین(، fructooligosaccharides (FOS قارچ، ویتامین C، D و روی است. ترکیب هم‌افزایی مواد مغذی اساسی و ترکیبات گیاهی طبیعی برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و مؤثر است. Maitake ،قارچ محبوب ژاپنی، نشان داده‌شده است که می‌تواند توانایی سلول‌های ایمنی بدن و افزایش پاسخ ایمنی بدن بسیار را افزایش دهد. زندگی به‌سرعت درگذراست و ما نمی‌توانیم از سرعت گذر زمان بکاهیم. پس بايد از سیستم ایمنی بدن حمایت کنیم.

فوراور ابسوربت سى Forever Absorbent-C

(مکمل ویتامین C با سبوس جو دوسر)

استفاده روزانه از ویتامین C مدت‌هاست که با سلامتی رابطه مستقیم دارد، ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند است که سیستم دفاعی بدن را در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد مصون می‌دارد. ویتامین C ، یک مکمل قدرتمند است که برای پوست مفید بوده و کلاژن سازی موردنیاز برای پوست را افزایش می‌دهد. این ویتامین برای سالم نگه‌داشتن بافت‌های همبند و یا بافت پیوندی لازم و  ضروری است.

ویتامین C حلال در آب است و از بدن دفع می‌شود. ازآنجایی‌که که بدن انسان قادر به تولید ویتامین C موردنیاز خود نیست، لذا باید آن را از طریق غذا، نوشیدنی و مکمل‌ها برای بدن تأمین کرد.

 

مکمل غذایی جینکوپلاس Forever Ginkgo Plus

با استفاده از این محصول، خلاقیت خود را شکوفا کنید. قدمت این محصول منحصربه‌فرد برای تقویت حافظه به هزاران سال قبل بازمی‌گردد. Forever Ginkgo Plus ترکیبی بی‌نظیر از 4 گونه گیاه بی‌نظیر است. عصاره برگ Ginkgo Biloba که جز اصلی ترکیب این محصول به شمار می‌رود، با گیاهان پرخاصیت چینی ازجمله Ganoderma نوعی قارچ رشی، Schisandrs ،و گیاه فو-تی )پلی گونوم مولتی فوروم( ترکیب‌شده است. گفته می‌شود که درخت Ginkgo از قدیمی‌ترین گونه‌های درخت باز زیستی است. به‌طور عجیبی طول عمر این درختان بیش از هزار سال بوده و در برابر قارچ‌ها و حشرات بسیار مقاوم هستند. Biloba Ginkgo یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های گیاهی موجود در اروپا و آمریکای شمالی است.عصاره برگ Ginkgo به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند. تحقیقات بر روی گیاه Ginkgo نشان داده است که این ماده، گردش خون را در مغز افزایش داده و برای تقویت حافظه بسیار مؤثر است.

مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ

مکمل سبزیجات فوراور Forever Fields of Greens

با توجه به سبک زندگی‌های امروزی افراد و استفاده آن‌ها از غذاهای آماده و فست فود، اکثر افراد غالباً استفاده از مواد مغذی و تازه را نادیده می‌گیرند. این محصول، راه‌حل ساده‌ای برای این معضل یافته است که می‌تواند کوتاهی افراد در مصرف غذاهای مغذی و تازه را جبران کند. این مکمل غذایی از ترکیب مواد مغذی و مفید موجود در جوانه‌ها ازجمله جوانه یونجه، جوانه گندم، جوانه جو و نوعی فلفل قرمز تولیدشده است. دیگر ترکیبات این محصول شامل بتاکاروتن، آنزیم‌ها، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و کلروفیل ها با مقادیر فیبر بالاتر نسبت به سبوس می‌باشند. با مرور اجمالی بر محتویات این محصول، درمی‌یابیم که عناصر مغذی موجود در این محصول منحصراً به‌منظور مبارزه با کمبودهای مواد مغذی در بدن بوده که براثر مصرف بی‌رویه‌ی فست فود در بدن ایجادشده است.

 

فوراور لیسیوم پلاس Forever Lycium Plus

مکمل غذایی لیسیوم پلاس

(حاوی عصاره شیرین‌بیان) میوه لیسیوم در چین به‌عنوان یک ماده تقویت‌کننده شناخته می‌شود که ازنظر سنتی دارای موارد مصرف بسیاری برای تأمین سلامت می‌باشد. این محصول از میوه‌ای بسیار قدیمی تهیه‌شده است و محققان بر این باورند که این میوه می‌تواند سطح انرژی و قدرت بینایی را بهبود بخشیده و آن‌ها را افزایش دهد.

 

مکمل بینایی Forever Vision

Forever Vision ،یک مکمل رژیم غذایی است که شامل عصاره سیاه گیله یا بیل بری (از خانواده بلوبری)، لوتئین و Zeaxanthin حاصل از گل همیشه‌بهار و سوپبر آنتی‌اکسیدان‌ها و دیگر مواد مغذی می‌باشد. سیاه گیله یا بیل بری (از خانواده بلوبری)، یک داروی گیاهی سنتی و معروف است که می‌تواند قدرت بینایی و خون‌رسانی به چشم‌ها را بهبود بخشد. لوتئین که در بسیاری از میوه‌ها و سبزی‌های یافت می‌شود، می‌تواند شبکیه چشم را تقویت کرده و از آن محافظت کند.

Zeaxanthin و Astaxanthin تولیدشده از جلبک‌های دریایی گونه‌ای دیگر از کاروتنوئیدها هستند که برای سلامتی چشم‌ها و بینایی حائز اهمیت می‌باشند. تنها با مصرف روزانه دو عدد قرص Forever Vision ،از چشم‌ها و بینایی خوب مراقبت کنید.

 

مکمل سلامت قلب با کوآنزیم 10 Forever Cardio Health

این مکمل دارای حداکثر مواد لازم برای سالمت قلب و عروق است. CoQ10 آنزیمی است که برای عملکرد سلول‌های قلب و عروق موردنیاز است. این مکمل همچنین دارای عصاره گیاهی،مواد مغذی، ویتامین‌های آنتی‌اکسیدانی برای تقویت قلب و عروق می‌باشد. لسیتین سویا نیز عملکرد رگ‌های خونی را بهبود می‌بخشد. این محصول حاوی سویا است و می‌توانید آن را با نوشیدنی موردعلاقه خود ترکیب کنید.

 

فوراور بی 12 پلاس Forever B12 Plus

مکمل ویتامین بی 12 و فولیک اسید

ویتامین B12 و اسیدفولیک در کنار یکدیگر به تولید سلول‌های قرمز خون کمک کرده و همچنین نحوه استفاده بدن از آهن را بهبود می‌بخشد و از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کند. ویتامین B12 برای رشد جنین در دوران بارداری و در رژیم غذایی گیاهخواری بسیار ضروری است.

 

مکمل اکتیو HA( مکمل مفاصل) Forever Active HA

هیالورونیک اسید (HA) ماده‌ای است که به‌طور طبیعی در بافت‌های همبند وجود دارد که می‌تواند فضاهای بین سلول‌ها را پر کند. مانند بسیاری از مواد دیگر در بدن ما، اسید هیالورونیک با بالا رفتن سن دچار تحلیل می‌شود. همگون سازی روغن ریشه زنجبیل، پودر زردچوبه که در چین باستان برای بهبود فعاليت مفاصل مورداستفاده قرار می‌گرفته است، در این محصول شما تمامی خواص آن را در اختیاردارید که سالمت مفاصل، تحرک و کمک به داشتن پوستی سالم را برای شما در بردارد. این محصول نیز حاوی سویا است.

 

مکمل مولتی ماکا Forever Multi-Maca

(تقویت قوای جنسی)

این محصول در قدیم توسط جنگجویان پرو مورداستفاده قرار می‌گرفته است. این محصول حاوی ریشه گیاه Maca و دیگر گیاهان قدرتمند مؤثر در باروری، کاهش‌دهنده اثرات استرس روی بدن و جلوگيری از خستگی و ناتوانی روحی و جسمی باعث افزايش نيرو، انرژى و اشتياق جنسى می‌شود. این محصول نیز حاوی سویا است.

 

فوراور جين-چيا Forever Gin-chia

مکمل غذایی جینسینگ و گلدن چیا

جنسینگ یک گیاه افسانه‌ای است که به دلیل خواص سالم و انرژی‌بخش آن، قرن‌هاست در شرق توسط آزتک ها کاشت و برداشت می‌شده است. تولیدشده از دو نوع داروی گیاهی بسیار قدیمی: این محصول از ترکیب منحصربه‌فرد گلدن چیا یک گیاه غربی و جنسینگ یک گیاه شرقی به‌دست‌آمده است که هر دو ماده‌ی قدرتمند هستند .این محصول دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوان است . این محصول دارای سویا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *