محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ
مکمل های غذایی شرکت فوراور لیوینگ
سپتامبر 1, 2020
مکمل حرکت فوراور موو Forever Move
نظر مصرف کنندگان مکمل Forever move
اکتبر 31, 2020
نمایش همه
محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

سرم سفت کننده پوست Infinite Firming Serum

این محصول باهدف ضد پیری تولیدشده و با پپتید اسیدآمینه بالینی به اثبات رسیده است که روند طبیعی پوست را شبیه‌سازی می‌کند و ثبات و استحکام پوست را نیز افزایش می‌دهد. در کنار مواد طبیعی قدرتمند و آلوئه ورا، سرم سفت کننده، پوست را مرطوب ساخته و هم‌زمان لطافت، ثبات،استحکام و ضخامت پوست را افزایش داده و باعث جوان‌تر شدن آن می‌شود.محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

کرم ترمیم‌کننده پوست Infinite Restoring Cream

این محصول با دارا بودن بیش از 15 مواد مرطوب‌کننده و مغذی برای پوست، کرم سفت کننده این مواد را به‌سرعت جذب کرده و پوست شما را مرطوب و لطیف می‌کند. کرم ترمیم‌کننده پوست با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با گیاه آلوئه ورا، قدرت آنتی‌اکسیدانی و انار و همچنین ترکیب روغن ضد پیری، جوانی را به پوست شما هدیه می‌دهد. پس این محصول می‌تواند ضربه نهایی برای روند پیری باشد.

 

کرم پاک‌کننده و مرطوب‌کننده پوست Infinite Hydrating Cleanser

این محصول دارای مواد مغذی و طبیعی مانند عصاره سیب، اسیدآمینه سیب و اسیدهای چرب نارگیل است که آب‌رسانی پوست را افزایش داده و گردوخاک و چربی را بدون خشک شدن پوست و به‌آرامی از بین می‌برد. این پاک‌کننده شیری و مالیم، حس پاکی، رطوبت و نرمی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد و بستری مستحکم برای روند ضد پیری به شما هدیه می‌دهد.

 

مکمل زیبایی پوست Infinite Firming Complex

زیبایی، فراتر از ژرفای پوست است؛ درواقع زیبایی با تغذیه پوست آغاز می‌گردد. اولین مکمل زیبایی و منحصربه‌فرد شرکت فوراور به شما کمک می‌کند تا روند پیری پوست را کنترل کنید. این محصول دارای یک ترکیب اختصاصی کنسانتره خربزه فرانسوی، فیتوسرامیدها و کلاژن دریایی برای حمایت از آب‌رسانی پوست است که چین چروک صورت را کاهش داده و انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد.

ماسک ژل جوان‌سازی پوست سونیا Sonya Refining Gel Mask

این محصول معنای جدیدی برای”زیبایی خواب” است. به لحاظ علمی برای بهینه‌سازی و نحوه عملکرد پوست در شب، ماسک ژل جوان‌سازی با کنترل روغن و روشن شدن ظاهر پوست، تعادل را حفظ می‌کند. با استفاده از فواید گیاهان دارویی، عصاره میوه‌ها و مرطوب‌کننده ها، پوست به نظر روشن‌تر، جوان‌تر و متعادل‌تر به نظر می‌رسد.

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا Sonya Soothing Gel Moisturizer 

با استفاده از گیاهان دارویی و مواد مغذی قدرتمند، ژل مرطوب‌کننده پوست سونیا به یک حامل حاوی هیدرا تبدیل‌شده و پوست مرطوب را به ارمغان می‌آورد. با ترکیب بیش از 10 عصاره طبیعی گیاهی و روغن و بتا گلوکان از قارچ‌ها به همراه کلاژن هیدرولیز شده و عصاره میوه سیب، این فرمول نرم‌کننده و مرطوب‌کننده قوی برای ترکیب پوست را فراهم می‌کند.

سیستم مراقبت پوست روزانه سونیاSonya Daily Skincare Kit 

ترکیبات پوست با مواد موردنیاز آن مطابقت داده‌شده است. این محصولات به‌طور خاص برای ترکیبات پوست ساخته‌شده،در پوست نوساناتی ایجاد کرده و می‌تواند بسیار متفاوت باشد و سیستم مراقبت پوست روزانه سونیا دارای غلظت بالایی از آلوئه ورا و سایر گیاهان مرطوب‌کننده است. طبیعت به همراه تکنولوژی توانسته است یک محصول انقلابی تولید کند تا مزایای آلوئه ورا که پوست به آن نیازمند است به پوست رسانده و پوست را تازه‌تر کند.

 

ژل پاک‌کننده پوست سونیا Sonya Refreshing Gel Cleanser

این محصول فراتر از محصولات پاک‌کننده سنتی است. ژل پاک‌کننده سونیا دارای ویژگی‌های ژل آلوئه ورا است، به‌علاوه حاوی مواد مرطوب‌کننده مثل روغن بائوبات بوده که باعث لطافت پوست و مرطوب شدن آن می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند اسیدهای آمینه موجود در سیب و هیدروکسی آتوفنون، از ترکیبات پوست محافظت کرده درحالی‌که پاک‌کننده طبیعی  و عصاره میوه acacia concinna ،سلول‌های مرده پوست، گردوخاک و آرایش را از بین می‌برد.

 

ژل روشن‌کننده پوست سونیا  Sonya illuminating Gel

این محصول درخشش طبیعی پوست را بازسازی کرده و درخشش طبیعی پوست را به شما بازمی‌گرداند. پپتیدهای کپسوله شده در این ژل با سرعت جذب سریع، به ما کمک می‌کند تا با استفاده از آخرین تکنولوژی پوست و ترکیب پنج گیاه آسیایی، ازجمله ریشه شیرین‌بیان، پوستی زیباتر، جوان‌تر و سالم‌تر داشته باشیم

 

فعال‌کننده آلوئه ورا Aloe Activator

فعال‌کننده آلوئه ورا یک مرطوب‌کننده منحصربه‌فرد و به‌صورت مایع است و حاوی بیش از %98 ژل آلوئه ورا می‌باشد. این فرمول ساده، از قدرت آلوئه استفاده می‌کند تا پوست را تمیز کرده و برای پوست شما لطافت به ارمغان آورد. غلظت بالای آلوئه ورا در این فرمول منحصربه‌فرد باعث می‌شود ژل آلوئه ورا را به یک محصول ایده آل برای مراقبت از پوست تبدیل کند.

کرم دور چشم Awakening Eye Cream

کلاژن دریایی، مواد ثبت‌شده، گیاهان دارویی طبیعی، آلوئه ورا و ترکیب آن با تکنولوژی پپتید، خطوط، چین‌وچروک و نواحی تیره دور چشم را کاهش دهد. این محصول همچنین حاوی بوتیلن گلیکول بوده که این ترکیبات نواحی تیره و پف دور چشم را طی 15 روز کاهش می‌دهد.

 

لوسیون روزانه Protecting Day Lotion

کرم ضد آفتاب 20 SPF

با استفاده از آلوئه ورا، عصاره قارچ و بیش از 20 مواد تشکیل‌دهنده دیگر، از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت کنید. لوسیون روزانه حاوی عصاره طبیعی میوه و گیاهان و همچنین دارای کرم ضد آفتاب20 SPF به‌منظور بهبود بافت و محافظت از پوست شما می‌باشد.

کرم لایه‌بردار پوست Smoothing Exfoliator

بافت پوست خود را بدون آسیب زدن به آن و با استفاده از کرم لایه‌بردار، صاف و لطیف کنید. دانه‌های بامبو، جوجوبا و آنزیم‌های میوه، ازجمله پاپائین و برملیان، به حذف سلول‌های مرده و جوان‌سازی و تغذیه پوست کمک می‌کنند.

 

تونر متعادل‌کننده پوستBalancing Toner

پوست خود را با استفاده از این محصول تازه کرده و آب‌رسانی کنید و با تنظیم pH پوست، روزنه‌های پوست خود را کاهش دهید. تونر متعادل‌کننده، یک ترکیب منحصربه‌فرد از آلوئه، عصاره جلبک دریایی و هیالورونات سدیم برای لطافت و رطوبت پوست و عصاره خیار برای کمک به بافت پوست و عصاره چای سفید برای حمایت از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد می‌باشد.

 

محلول آلفا ای فکتورSmoothing Exfoliator

(ترمیم‌کننده پوست)

“فوراور آلفا ای فاکتور” که احیاکننده پوست است، حاوی ترکیباتی غنی است که جهت تقویت پوست تهیه‌شده‌اند و هیچ ترکیب دیگری نمی‌تواند جایگزین آن شود. این محصول، پوست را عمیقاً مرطوب کرده و نرمی را به پوست شما بازمی‌گرداند تا ظاهر پوستتان جوان‌تر و شاداب‌تر شود. این مایع سبک و نرم‌کننده، سرشار از ویتامین‌های E، C، A و حاوی روغن گل‌گاوزبان و بیسابولول است. این محصول، مایعی آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند مانع آسیب‌های رادیکال‌های آزاد شود.

 

کرم مرطوب‌کننده عمیق سونیاSonya Deep Moisturizing Cream 

کرم مرطوب‌کننده عمیق آلوئه سونیا که حاوی عصاره پوست درخت کاج است، عطش پوست شما به رطوبت را کاملاً رفع می‌کند و پوستتان را سیراب‌تر از همیشه می‌نماید. عصاره پوست درخت کاج، حاوی موادی طبیعی است که اُ پی سی (اولیگومریک پرونتو سیانیدینس) نامیده می‌شوند. این مواد دارای برخی از قوی‌ترین خواص آنتی‌اکسیدانی موجود در طبیعت هستند. درنتیجه، عصاره پوست درخت کاج، دشمنی سرسخت برای رادیکال‌های آزاد به شمار می‌رود و می‌تواند کلاژن پوست را حفظ و تقویت نماید. کلاژن، سرشارترین پروتئین موجود در بدن انسان است. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مبارزه با رادیکال‌های آزاد، بهترین راه مقابله با علائم پیری است. ترکیب عصاره پوست درخت کاج با آلوئه ورای خالی و غنی‌شده، سرامیدها و آخرین نسل مرطوب‌کننده ها که در کرم مرطوب‌کننده عمیق آلوئه سونیا گردآمده‌اند، می‌تواند رطوبت را تا عمق پوست شما و لایه‌های زیرین آن رسانده و از این طریق، جوانی را به پوست شما بازگرداند.

 

ماسک دریایی فوراور Forever Marine Mask

یک روز کاری طولانی، یا یک روز سخت توأم با ورزش و تحرک ممکن است سبب شود پوستتان تیره و خشک به نظر برسد. افزودن رطوبت و پاکیزگی به پوست، راه‌حلی آشکار برای احیای پوست و بازگرداندن نرمی و لطافت به بافت طبیعی پوست است. “فوراور مارین ماسک” (یا ماسک دریایی فوراور)، سبب تنظیف پوست شده و تعادل بافت پوست را با مواد معدنی دریایی که از اشنه ها و خزه‌های دریایی به دست می‌آیند، برقرار می‌سازد و افزون بر آن، به خاطر برخورداری از آلوئه ورا، عسل و عصاره خیار، دارای خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای است. این ماسک که استفاده از آن بسیار راحت است، به پوستتان اجازه می‌دهد تا احساس شادابی و طراوت را حس کرده و خود را از نو زنده کند.

 

کرم اپی بلانک( لکه بر)  Forever Epiblanc

اکثر ما آرزوی داشتن پوستی نرم و پاکیزه داریم. بااین‌حال، سبک زندگی‌های ما و قرار گرفتنمان در معرض عناصر مختلف، معمولاً منجر به لک شدن پوست و از دست رفتن طراوت و شادابی آن می‌شود. فرمول منحصربه‌فرد این محصول به‌طور خاص بدین منظور طراحی‌شده است که ظاهر چهره و پوست شما را بهبود بخشد. آلوورای ۱۰۰ درصد طبیعی و غنی‌شده ما، مبنایی بسیار عالی برای مواد گیاهی و مؤثری چون آربوتین (زرشک)، رومکس اوکسیدنتالیست ها، و ویتامین E به شمار می‌رود که حاصل ترکیب این مواد و عناصر، همین محصول خارق‌العاده است.

 

ار ترى فكتور  R-3 Factor Skin Defense Creme

با استفاده از این محصول که کرمی برای محافظت از پوست است، اجازه دهید پوستتان رطوبت طبیعی خود را حفظ کند، انعطاف‌پذیری‌اش احیاشده و ظاهر خود را حفظ نماید. این کرم، ترکیبی فوق‌العاده از ژل غنی‌شده آلوئه ورا، کلاژن محلول و اسیدهای آلفا هیدورکسی است که با ویتامین‌های A و E ،تقویت‌شده است زیرا هر یک از این ویتامین‌ها برای داشتن پوستی سالم، ضروری هستند. ویتامین E ،یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند است و ویتامین A به حفظ سالمت پوست کمک می‌کند و برای نرم نگه‌داشتن پوست، بسیار مفید است. اسیدهای آلفا هیدروکسی، از گیاهان طبیعی گرفته می‌شوند و به همین دلیل است که به آنها “اسید میوه” نیز می‌گویند. درمجموع، این اسیدهای میوه عناصری هستند که سلول‌های مرده‌ی سطح پوست را دفع می‌کنند.

 

سرم آلوئه ورا سونیا  Sonya Aloe Nourishing Serum

(حاوی چای سفید)

سرم ویتامینه آلوئه تهیه‌شده از چای سفید رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند و عناصر حیاتی و مغذی موردنیاز پوست را فراهم می‌کند و پوست را تغذیه ، آب‌رسانی و مرطوب نموده و مواد مغذی و موردنیاز پوست را به سلول‌ها می‌رساند و از پیری زودرس آنها جلوگیری نموده و سبب می‌شود تا پوست شما همیشه جوان و شاداب بماند. همچنین تسکین‌دهنده و آرام‌بخش پوست‌های ملتهب و آسیب‌دیده می‌باشد .

 

کرم پاک‌کننده آلوئه ورا سونیا  Purifying Cleanser

اولین گام در روش‌های مراقبت‌های پوستی سونیا، این پاک‌کننده فوق‌العاده است که حاوی عصاره آلوئه و میوه‌جات مختلف است و برای پاک کردن مواد آرایشی طراحی‌شده است بی‌آنکه نیازی به خشک‌کردن پوست داشته باشد. پاک‌کننده پیرایشگر آلوئه سونیا احساس نرمی، پاکی و تازگی فوق‌العاده‌ای به پوستتان می‌دهد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، پس از مصرف این پاک‌کننده، از احیاکننده پوست آلوئه سونیا(تونر) و سایر محصولات ارائه‌شده در پکیج مراقبت‌های پوستی سونیا استفاده نمایید.

 

بسته مراقبت‌های پوستی سونیا  Sonya Skin Care Collection

یک موفقیت و پیشرفت در تکنولوژی ضد پیری است.

این مجموعه دارای پنج عنصر کاربردی است. این محصول عنصری است که کاربردی فراتر از زیبایی دارد: سونیا، نماد جوانی دوباره، شگفتی و عشق است. فرمول ترکیبات این مجموعه، حاوی آلوئه ورا، عصاره‌های میوه، چای سفید و مرطوب‌کننده هایی عالی است که رطوبت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گردانند. این ترکیبات، پوست شمارا جوان‌تر و مرطوب‌تر از همیشه خواهند کرد.

این بسته شامل ۵ محصول می‌باشد

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

 

کرم لایه‌بردار قوی آلوئه ورا سونیا  Sonya Aloe Deep Cleansing

قرار گرفتن روزانه در معرض محیط‌های صنعتی امروزی می‌تواند خیلی سریع، اثرات زیان باری بر پوست شما بر جای گذارد. در دوره‌ای که پوست شما نیاز به لایه‌برداری بیشتر دارد و از التهاب‌های مواد لایه‌بردار، آزار می‌بیند، لایه‌بردار عمیق آلوئه سونیا می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این لایه‌بردار عمیق که حاوی آلوئه و دانه‌های طبیعی جوجوبا است، ترکیبی کامل است که احساس نرمی و طراوت را به پوست شما بازمی‌گرداند. آلوئه، فرایند مرطوب‌سازی پوست را به بهترین نحو انجام می‌دهد و درعین‌حال، دانه‌های جوجوبا، پاکیزگی عمیق و فراوانی برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

 

کرم متعادل‌کننده آلوئه ورا سونیا  Sonya Aloe Balancing Cream

کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره‌های احیاکننده پوست و مرطوب‌کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می‌کنند. اگر این محصول را با سرم تقویتی آلوئه استفاده کنید، پوست شما احساس نرمی، صافی و شادابی بی‌نظیری می‌کند که تاکنون هرگز آن را تجربه نکرده‌اید.

 

تونر بازسازی‌کننده آلوئه ورا سونیا Sonia aloe refreshing toner 

(حاوی چای سفید)

این محصول تهیه‌شده از چای سفید و مرطوب‌کننده های حیاتی برای پوست جهت حفظ رطوبت موردنیاز آن و بدون الکل می‌باشد. به پوست‌های خشک نرمی و لطافت بخشیده، آنرا عمیقاً تغذیه می‌کند و موجب تقویت حالت ارتجاعی پوست می‌گردد و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و رطوبت پوست را به حالت طبیعی بازمی‌گرداند .

 

آلو هيت لوشن Aloe Heat Lotion

این لوسیون نرم‌کننده غنی، حاوی عناصر گرمابخشی است که برای ماساژ دادن عضلات خسته و پوست خشکتان بسیار ایده آل اند. لوسیون گرمایی آلوئه، متعادل‌کننده پی هاش (pH)پوست است و به‌منظور استفاده جهت ماساژ بدن و آرام بخشی به پوست طراحی و تولیدشده است. قدرت این لوسیون در نفوذ دادن آلوئه ورا به لایه‌های زیرین پوست سبب خواهد شد تا عضلاتتان بعد از ورزش و کارهای سخت روزانه به آرامش برسد.

 

آلوئه ورا ژلی Aloe Vera Gelly

اگر پوست شما نیاز به مراقبت بیشتری دارد، ما ژل آلوئه ورا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از برگ گیاه آلوئه ورا در این محصول، این ژل %100 تثبیت‌شده نرمی و لطافت خاصی به پوست‌های حساس می‌بخشد. برای تسکین موقت ناراحتی‌های پوستی، این محصول می‌تواند گزینه‌ای مناسب در جعبه کمک‌های اولیه و در حمام شما باشد. پس از اعمال این کرم، به دلیل احساسی که در پوست شما ایجاد می‌شود، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

ژل MSM آلوئه Aloe MSM Gel

هر وقت به دنبال تسکین و آرامش مفاصل بودید، به سراغ ژل ام اس ام آلوئه بروید. ام اس ام مخفف متیل سولفات متان است، که خود، یک سولفور ارگانیک بوده و در تمام ارگانیسم‌های زنده یافت می‌شود. سولفور درواقع، سومین ماده‌ای است که به‌وفور در بدن وجود دارد. ماده اصلی دیگری که در ژل ام اس ام آلوئه وجود دارد، آلوئه ورای خالص و غنی‌شده است. ژل ام اس ام آلوئه، این دو ماده قدرتمند را با عصاره‌های گیاهی و سایر مواد دست‌چین شده و عالی برای آرامش بخشیدن به شما درهم‌آمیخته است

 

کرم بره موم آلوئه ورا  Aloe Propolis Crème

کرم آلوئه پروپولیس به‌عنوان یک کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده، ترکیبی عالی از ژل غنی‌شده آلوئه ورا با پروپولیس زنبورعسل است که با عناصر دیگری که همگی برای سالمت و بهداشت پوست بسیار مفید هستند، درهم‌آمیخته شده‌اند. بابونه که یکی از معروف‌ترین گیاهان برای سالمت پوست است نیز به این ترکیب اضافه‌شده است. چیزی که این فرمول را تکمیل می‌کند، ویتامین‌های A و E است که هر دو دارای خواص طبیعی نرم‌کنندگی پوست را دارند . اگر خواهان سالمت بافت پوست خود هستید، حتماً کرم آلوئه پروپولیس را امتحان کنید. این کرم را برای تسکین و مرطوب کردن پوست‌های زبر و خشک استفاده نمایید.

 

آلو لوشن  Aloa lotion

یکی از محصولات صاحب‌نام شرکت فوراور، لوسیون آلوئه است که لوسیونی خارق‌العاده و چندمنظوره برای پوست بوده و حاوی آلوئه غنی‌شده و خالص، به همراه روغن جوجوبا، روغن هسته زردآلو و ویتامین E می‌باشد که برای مرطوب کردن و تسکین پوست به این ترکیب اضافه‌شده‌اند. به‌علاوه، کلاژن و الاستین نیز به این محصول افزوده‌شده‌اند تا ترکیب نهایی «لوسیون آلوئه» پوست را نرم و انعطاف‌پذیر نماید. این لوسیون، گزینه‌ای ایده آل برای کسانی است که پوستی خشک، سایشی و متورم دارند.

 

اسکراب آلوئه ورای فوراور  Forever Aloe Scrub

این محصول چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی‌شده آلوئه ورا و مواد جامد به‌دست‌آمده از روغن جوجوبا، پاک‌کننده‌ای بسیار مؤثر برای پوست است که می‌توان آن را هرروز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی‌های جمع شده در منافذ پوست را به‌کلی پاک کرد. ترکیب دو ماده فوق‌الذکر، با پاک کردن پوست، امکان فرآیند نوسازی پوست را فراهم می‌آورند و درعین‌حال، از پوست در برابر خشک‌شدگی و آسیب‌های ناشی از پاک‌کننده‌های مصنوعی حمایت می‌کنند.

 

لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا  Aloe Moisturizing Lotion

این لوسیون منحصربه‌فرد، دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در مرطوب کردن پوست و جذب رطوبت در پوست است. این محصول، حاوی کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و منعطف نگه می‌دارند و درعین‌حال، تعادل طبیعی پی هاش (pH ) در پوست را برقرار می‌سازد. این محصول که غلیظ‌تر از لوسیون آلوئه است، برای تجدید و احیای نرمی و رطوبت ازدست‌رفته پوست، بسیار ایدئال است. لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه،محصولی بسیار عالی برای صورت، دست‌ها و بدن بوده و مقاومتی عالی در برابر آلودگی‌ها و محیط از خود نشان می‌دهد. به‌محض این‌که لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه بر روی پوست قرارگرفته و جذب پوست شود، می‌توان به‌راحتی بر روی آن آرایش نمود.

 

مرطوب‌کننده لب ضد آفتاب فوراور Aloa sun lips

لب‌ها یکی از حساس‌ترین مناطق پوست شما به شمار می‌رود. با استفاده از محافظ لب فوراور، از آنها را به‌خوبی در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کنید. لب‌ها ممکن است با در معرض قرار گرفتن اشعه ماوراءبنفش خورشید، حالت و زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین با استفاده از این محصول بی‌نظیر آلوئه ورا و نعنا، احساس شادابی را به لب‌ها خود هدیه دهید.

 

کرم ضد آفتاب آلوئه ورا   Aloe Sunscreen 

این محصول بی‌نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB می‌باشد. وقتی پوست شما طولانی‌مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه‌تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می‌دهد. با دارا بودن ژل تثبیت‌شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم‌کننده پوست، این محصول احیاکننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از پوست خود محافظت کنید.

 

اسپری ضد آفتاب آلوئه  Aloe Sunscreen Spray

کافی است همیشه یک اسپری ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپری حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید )فاکتور ۳۰ ) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد. به‌علاوه، این اسپری در برابر آب مقاوم است و ازاین‌رو به‌راحتی می‌توانید بدون هیچ نگرانی، زیر آفتاب شنا کنید. فقط کافی است افشانه را فشار دهید و آنگاه آماده رفتن باشید. داشتن پوست سالم در تابستان، هیچ‌گاه تا این حد ساده نبوده است.

 

مرطوب‌کننده لب آلوئه­ ورا با جوجوبا  Aloe Lips

خاصیت نرم‌کنندگی آلوئه ورا برای استفاده بر روی لب‌ها جهت مرطوب نگه‌داشتن و جلوگیری از خشکی لب‌ها بسیار مناسب است. ما برای تولید یک محصول مؤثر و قابل‌استفاده در کلیه فصول سال، بهترین ترکیبات مانند روغن جوجوبا و موم زنبورعسل را نیز به این فرآورده افزوده‌ایم.

محصولات مراقبت از پوست فوراور لیوینگ

بسته‌های مسافرتی فوراور  Forever Travel Kit

شرکت فوراور، بسته‌ای را برای شما تهیه‌کرده که می‌توانید در هر زمان و هر مکان آن را به همراه داشته باشید. این بسته شامل ژل استحمام آلوئه ،لوسیون مرطوب‌کننده آلوئه ورا ،شامپوی آلوئه ورا و جوجوبا ، نرم‌کننده و حالت‌دهنده آلوئه ورا و جوجوبا فوراور برايت توث ژل است.

 

افتر شیو فوراور  Gentleman’s Pride

این کرم بعد از اصلاح که در قالب لوسیونی نرم ارائه‌شده است،نرمی پوست را دو برابر می‌کند تا پوست شما بعد از اصلاح، تازه شود. ترکیب آلوئه ورا با نرم‌کننده‌های طبیعی و ویژه‌ای چون رز ماری و بابونه به طراوت و شادابی پوست شما کمک خواهد کرد. وقتی تیغ خودتراش روی صورتتان به حرکت درمی‌آید، می­تواند باعث بریدگی، خراشیدگی یا «تیغ سوختگی» شده و پوستتان را خشک و ملتهب کند. با رطوبت موجود در افترشیِو بدون ِ الکل جنتلمن پراید، نرمی، رطوبت، آرامش و پاکیزگی را به صورت خود هدیه دهید. نشاط و خنکی این ترکیب منحصربه‌فرد از نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده های بی‌نظیر که از آمیخته شدن با ژل خالص و غنی‌شده آلوئه ورا به‌دست‌آمده‌اند را تجربه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *